Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickwi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 19:03
Beste Tweakers,

Heeft iemand hier ervaringen met Wiko smartphones?,

Wil graag weten hoe de kwaliteit is, en de software.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan mijn tweede. Ik zocht een betaalbare 4G dual sim en kwam uit bij de Ridge 4G. Ik was zeer aangenaam verrast voor wat ik kreeg voor 200 euro. Sinds een maand ook op Lollipop.
Ik heb nu een week de Highway Star en die is ook tof, behalve dat ik amoled echt drie keer niks vind. Maar, de Ridge 4G raad ik zonder meer aan. Snel, licht, redelijke camera, goeie accuduur, goed scherm.
Oh, en voor zover ik kan zien hebben ze niet heel veel aan Android gesleuteld. Ook weinig bloatware.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 22:05 ]

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:00

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb zelf de Wiko Rainbow Jam (100 euro) getest voor review. Was erg onder de indruk van de prestaties voor zo'n goedkoop toestel. Ridge 4G was ook over het algemeen een prima toestel.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:52
Heb de Wiko Pulp 4G als eerste smartphone aan de zoon gegeven. Echt een aanrader, voor 150€ zit je op bijna stock Android 5.1.1 (na update), 2GB werkgeheugen, 16GB datageheugen, dualsim of microSD. Volgens de verkoper krijgt Huawei klappen en gaan ze als zoete broodjes de deur uit. Was het laatste exemplaar in de winkel, dus kan wel eens kloppen.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit topic is zelfs te mager voor een MAA topic( en het staat in Android).... Graag even een uitgebreider topic openen op de juiste plaats voor aankoopadvies, deze gaat op slot. Hoe uitgebreider de topicstart, hoe beter de reacties ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.