Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Galaxy S6 GPS geen signaal

Pagina: 1
Acties:

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:30
Hallo beste Tweakers.net,

Ik heb sinds gelange tijd een Galaxy S6.
Nu heb ik sinds kort dat mijn GPS heel slecht ontvangt en (bijna) altijd met vertraging ontvangen wordt.
Ik heb een GPS test app gedownload en mijn GPS aangezet en gekeken wat er gebeurde.. en wat blijkt, helemaal niks.
Ik heb een cachet wipe gedaan en een factory reset gedaan. Beide hebben geen invloed gehad.
Als jullie nog enige vragen nodig hebben om te helpen hoor ik het graag. Want ik kom er namelijk niet meer uit.

Fijne avond,

Dutchlegende

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je hebt de satellieten wel aangezet?

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:30
Momus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:39:
Je hebt de satellieten wel aangezet?
Sorry voor het wat late antwoord.
Als je bedoeld dat ik de locatievoorziening op mijn Galaxy S6 aan heb is het antwoord ja.
Ik weet niet wat je anders bedoeld met de satellieten aangezet.

Groetjes,

• fvandenreek
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Ik zou eens aan de slag gaan met de volgende apps
GPS fix
GPS status test & fix
GPS status en toolbox

Zorg dat je a-gps aanzet dat zorgt voor een snellere fix, mocht je in het log toevallig op een continent staan.

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True