Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628569

Topicstarter
Dag mensen op Tweakers, ik heb een klein probleempje met mijn 2 beeldschermen. Ik zal het verhaal even uitleggen.

Hiervoor werkten de 2 beeldschermen prima met elkaar. (Specs staan onder vermeld). Dus nu in de cadeautjesperiode koos ik ervoor om een upgrade uit te voeren op mijn PC. Nieuw moderbord/processor/werkgeheugen. (specs staan onder vermeld). Met de nieuwe spullen een clean intall van windows gedaan maar nu doet de videokaart lastig. DVI / HDMI is geen probleem, VGA / HDMI is ook geen probleem, maar als ik eenmaal probeer 1 beeldscherm in de DVI en 1 beeldscherm in de VGA poort te doen, is het een probleem. Beide beeldschermen werken dan niet en krijgen geen signaal. Ik heb al op google gekeken maar daar staan alleen maar mensen die problemen hebben met VGA / HDMI en DVI / HDMI. Dus daarom vraag ik jullie, alvast bedankt.

Specs oude PC:
Moederbord : (De H55 HD staat niet op tweakers?) pricewatch: Biostar TH55B HD
Processor : pricewatch: Intel Core i5 760 Boxed
Werkgeheugen : pricewatch: G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL
Videokaart : pricewatch: Sapphire R9 270X 4GB GDDR5 OC DUAL-X Boost Lite Retail

Specs PC na upgraden:
Moederbord : pricewatch: MSI B150 GAMING M3
Processor : pricewatch: Intel Core i7-6700K Boxed
Werkgeheugen : 2 x pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2800C16R
Videokaart : pricewatch: Sapphire R9 270X 4GB GDDR5 OC DUAL-X Boost Lite Retail

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 628569 op 08-12-2015 20:24 . Reden: iets duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 13:22
En wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
poema, als ik 1 beeldscherm in de VGA poort doe en de ander in de DVI poort, krijgen ze allebei geen signaal. Terwijl VGA / HDMI, DVI/ HDMI wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
NVM it, dumb**** me was vergeten een instelling aan te passen dat het bureaublad deed uitbreiden.