Goedenavond mede-tweakers!
Graag jullie adviezen nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk CSGO spelen, ik geef niets om grafische settings aangezien ik het al lange tijd ben geweest om in de lage settings te spelen. (ik wil wel een kleine upgrade maken op mijn videokaart en daar heb ik jullie hard voor nodig! Want ik heb nu nog een Radeon HD 3000 series en die is al ruim 10 jaar oud. AMD/Nvidia maakt mij niet uit iets waar ik nog een beetje aan kan tweaken vind ik altijd wel leuk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro voor het begin, later wil ik nog gaan uitbreiden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm/randapparatuur en een SSD schijf neem ik mee van mijn oude PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een CPU die boven de 3.2 kan draaien zou wel ideaal zijn. (zit nu 1,2 ofzo met mijn oude CPU wat buitengewoon lachwekkend is. Een iets nieuwe videokaart die stabiel blijft in lage settings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een PC die ik wel een beetje kan tweaken zonder dat die begint te trippen (deze PC heb ik al zo vaak getweaked dat die nu een beetje begint te spacen
Ga je overklokken?
Zo ver ik kan overklokken wil ik dat wel gaan doen, sowieso met mijn CPU.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie met jullie jaren lange deskundigheid me uit de brand kunnen helpen, zodat ik vandaag nog alles kan bestellen en me de komende tijd geen zorgen meer hoef te maken en eindelijk een hogere rank te halen op CSGO (LEM)
Dit is wat ik al een tijdje op het oog heb. Alleen ik heb geen verstand van voedingen/videokaarten daar heb ik het meeste hulp bij nodig!
Bij deze al bedankt voor jullie hulp.
Graag jullie adviezen nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk CSGO spelen, ik geef niets om grafische settings aangezien ik het al lange tijd ben geweest om in de lage settings te spelen. (ik wil wel een kleine upgrade maken op mijn videokaart en daar heb ik jullie hard voor nodig! Want ik heb nu nog een Radeon HD 3000 series en die is al ruim 10 jaar oud. AMD/Nvidia maakt mij niet uit iets waar ik nog een beetje aan kan tweaken vind ik altijd wel leuk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro voor het begin, later wil ik nog gaan uitbreiden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm/randapparatuur en een SSD schijf neem ik mee van mijn oude PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een CPU die boven de 3.2 kan draaien zou wel ideaal zijn. (zit nu 1,2 ofzo met mijn oude CPU wat buitengewoon lachwekkend is. Een iets nieuwe videokaart die stabiel blijft in lage settings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een PC die ik wel een beetje kan tweaken zonder dat die begint te trippen (deze PC heb ik al zo vaak getweaked dat die nu een beetje begint te spacen
Ga je overklokken?
Zo ver ik kan overklokken wil ik dat wel gaan doen, sowieso met mijn CPU.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie met jullie jaren lange deskundigheid me uit de brand kunnen helpen, zodat ik vandaag nog alles kan bestellen en me de komende tijd geen zorgen meer hoef te maken en eindelijk een hogere rank te halen op CSGO (LEM)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A6-7400K Boxed | € 63,- | € 63,- |
| 1 | MSI A78M-E35 | € 55,30 | € 55,30 |
| 1 | Gembird CCC-J-01 | € 19,18 | € 19,18 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 34,95 | € 34,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 172,43 | |
Dit is wat ik al een tijdje op het oog heb. Alleen ik heb geen verstand van voedingen/videokaarten daar heb ik het meeste hulp bij nodig!
Bij deze al bedankt voor jullie hulp.