Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe , eerste zelfbouw , pc zou dienen voor de alledaagse dingen.Facebook , surfen , etc maar savonds vooral om te gamen. Speel nu voornamelijk WOT , voor de rest heb ik ps3. Zou ook moeten dienen voor fotobewerkingen . Ik werk met windows 7 ultimate , microsoft office , en af en toe lightroom om mijn fotos te bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe minder hoe liever , zal ongeveer op een 1100€ uitkomen denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen nog een full hd scherm , toetsenbord en muis en ook externe schijf van 1TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb alles nodig buiten het hierboven genoemde , zou een stille , snelle pc willen waarmee ik op utra
high settings WOT kan spelen om te beginnen.Mijn build is grotendeels afgekeken van best buy guide.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt neen , zolang hij goed en stil draait ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei , liefst stil , zuinig mag ook .
Ga je overklokken?
Neeje , ben dit niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Zou willen dat jullie ff kunnen kijken of alles op mekaar afgestemd is , of hij toekomstgericht is , of hij beter en ondertussen misschien ook goedkoper kan . Denk zelf wel dat die goed ineen zit aangezien
die dus van een best buy guide komt
Mijn nieuwe , eerste zelfbouw , pc zou dienen voor de alledaagse dingen.Facebook , surfen , etc maar savonds vooral om te gamen. Speel nu voornamelijk WOT , voor de rest heb ik ps3. Zou ook moeten dienen voor fotobewerkingen . Ik werk met windows 7 ultimate , microsoft office , en af en toe lightroom om mijn fotos te bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe minder hoe liever , zal ongeveer op een 1100€ uitkomen denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen nog een full hd scherm , toetsenbord en muis en ook externe schijf van 1TB.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb alles nodig buiten het hierboven genoemde , zou een stille , snelle pc willen waarmee ik op utra
high settings WOT kan spelen om te beginnen.Mijn build is grotendeels afgekeken van best buy guide.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt neen , zolang hij goed en stil draait ben ik tevreden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 363,50 | € 363,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master K280 | € 39,91 | € 39,91 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 21,90 | € 21,90 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 62,10 | € 62,10 |
| 1 | Adata Premier Pro SP900 256GB | € 91,- | € 91,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.010,16 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei , liefst stil , zuinig mag ook .
Ga je overklokken?
Neeje , ben dit niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Zou willen dat jullie ff kunnen kijken of alles op mekaar afgestemd is , of hij toekomstgericht is , of hij beter en ondertussen misschien ook goedkoper kan . Denk zelf wel dat die goed ineen zit aangezien
die dus van een best buy guide komt