Ik zoek een?
SSD voor mijn laptop (HP Elitebook 8560w). Hiermee wil ik snellere opstarttijd van Windows en programma's als Solidworks bereiken.
Wat is je budget?
Plusminus 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Twijfel tussen een
Samsung 850 EVO 250GB
Crucial BX100 250GB
Crucial BX200 240GB
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De dvd drive gaat uit de laptop, hier plaats ik een hdd caddy met de oude hdd. Op de plek van de oude hdd komt nu de nieuwe ssd. Verder zit er een I7 in de laptop en 8gb werkgeheugen.
Maakt het voor mijn systeem nog uit of de SSD nou TLC of MLC is? Dit verschil is mij nog niet helemaal duidelijk. Verder las ik ook nog iets over stroom uitval beveiliging? Is dit bij de ene ssd beter geregeld dan bij de andere?
Welke SSD zouden jullie aanraden?
SSD voor mijn laptop (HP Elitebook 8560w). Hiermee wil ik snellere opstarttijd van Windows en programma's als Solidworks bereiken.
Wat is je budget?
Plusminus 80 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Twijfel tussen een
Samsung 850 EVO 250GB
Crucial BX100 250GB
Crucial BX200 240GB
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De dvd drive gaat uit de laptop, hier plaats ik een hdd caddy met de oude hdd. Op de plek van de oude hdd komt nu de nieuwe ssd. Verder zit er een I7 in de laptop en 8gb werkgeheugen.
Maakt het voor mijn systeem nog uit of de SSD nou TLC of MLC is? Dit verschil is mij nog niet helemaal duidelijk. Verder las ik ook nog iets over stroom uitval beveiliging? Is dit bij de ene ssd beter geregeld dan bij de andere?
Welke SSD zouden jullie aanraden?