Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Y40-80

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik snap helemaal niks van computers maar wil toch met mijn vrienden af en toe games blijven spelen en niet 2 minuten willen wachten op het openen van Word 2007. Ik heb dus besloten om een nieuwe laptop aan te schaffen (wegens te weinig ruimte voor een desktop en m'n oude laptop zo traag is als dikke poep door een rietje). De laptop die ik op het oog heb is de Lenovo Y40-80.

De programma's die ik gebruik zijn voornamelijk programma's om tekst te verwerken, internetbrowsers, muzieksoftware zowel om te streamen als om te editen (denk hierbij aan Spotify en Guitarpro) en games (LoL, Overwatch).
Het budget is 700-800 euro (maar beter voor minder is altijd beter :) )
Accuduur doet er voor mij niet zoveel toe, de beeldschermgrootte het liefst rond de 14 inch want dat past in m'n tas.

Graag zou ik horen of er betere opties zijn, en zo ja, welke, voor ongeveer hetzelfde geld. Jullie zouden me enorm helpen!

Cheers!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 22:48 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik zou het LAA beleid er nog even op nalezen:
4. We zijn voorzien van een hele mooie Pricewatch waar een groot aantal producten in zijn te vinden. Gebruik deze mogelijkheid dan ook om je componenten/producten bijeen te zoeken.

Wat we dus niet meer willen zien zijn:
•Linkjes naar wenslijsten*
•Linkjes naar boodschappenwagentjes bij winkels
•Afbeeldingen met de genoemde onderdelen.