Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 21:42
Beste mede Tweakers,

Ik wil een hele map terug halen van Whatsapp . Deze bevat belangrijke data voor mij.
Ik vind wel tools op het net maar die halen alleen foto's of specifieke bestanden weer op.

[ Voor 59% gewijzigd door Chadi op 08-12-2015 18:15 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zou je wat meer info willen geven, welk toestel, welke (Android?) versie. enz. Wellicht dat de Tweakers je dan beter op weg kunnen helpen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gewoon een backup/restore doen? Eventueel vooraf even de gehele Whatsapp map van de telefoon op de pc zetten en achteraf terug zetten op het nieuwe toestel. Dit heeft voor mij in ieder geval altijd goed gewerkt :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2015 12:21 ]

PSN id: NL_SToRM

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Je hebt gewoon het laatste backup bestand nodig. Dat bestand staat in de map 'databases'.
Die file dan kopieeren in de juiste map, naar je nieuwe telefoon.

Ik moet dan wel meestal whatsapp terug deïnstalleren en opnieuw installeren, vervolgens vraagt die voor een restore te doen.

• Chadi
PaT schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:43:
Zou je wat meer info willen geven, welk toestel, welke (Android?) versie. enz. Wellicht dat de Tweakers je dan beter op weg kunnen helpen.
ACER Z1 versie 4.2 geloof ik

• Chadi
SToRM666 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:21:
Gewoon een backup/restore doen? Eventueel vooraf even de gehele Whatsapp map van de telefoon op de pc zetten en achteraf terug zetten op het nieuwe toestel. Dit heeft voor mij in ieder geval altijd goed gewerkt :)
d--amo schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:55:
Je hebt gewoon het laatste backup bestand nodig. Dat bestand staat in de map 'databases'.
Die file dan kopieeren in de juiste map, naar je nieuwe telefoon.

Ik moet dan wel meestal whatsapp terug deïnstalleren en opnieuw installeren, vervolgens vraagt die voor een restore te doen.
Die is niet meer aanwezig vandaar topic :)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Als je de backup niet hebt kun je ook niks meer terug zetten. Of je moet met data recovery die backup terug kunnen halen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1