Ik zoek een?
Vandaag probeerde ik Tom Clancy's Rainbow Six Siege te spelen. Helaas kon mijn computer de game niet goed draaien. Nu ben ik opzoek naar passende upgrades voor mijn PC zodat ik deze game fatsoenlijk kan spelen en eventueel toekomstige games kan draaien. Ik zal mijn totale specificaties posten, mochten jullie andere aanvullende upgrades adviseren zal ik ze in overweging nemen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de ~600 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek voorkeur, het zou fijn zijn als het compatible is met mijn huidige hardware.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik deze pc voor schoolwerk, film te draaien op mijn televisie en heel vaak de nieuwste games te spelen. Hiermee wil ik ook toekomstige games spelen
Mijn huidige specificaties:
Videokaart: MSI Radeon 6850 Cyclone IGD5 Power Edition
Voeding: CoolerMaster Silent ProM 700W
Processor: AMD FX-4Core Black Edition, 4100 Quad-core 3,60 GHz
Moederbord: ASRock 970 Extreme, 4 ATX, 4 DDR 3 Serial: 1AM0XD030444
Werkgeheugen: 2x ADATA DDR3 1333 4GB
Hardeschijf: OCZ Vertex 3 SSD
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Vandaag probeerde ik Tom Clancy's Rainbow Six Siege te spelen. Helaas kon mijn computer de game niet goed draaien. Nu ben ik opzoek naar passende upgrades voor mijn PC zodat ik deze game fatsoenlijk kan spelen en eventueel toekomstige games kan draaien. Ik zal mijn totale specificaties posten, mochten jullie andere aanvullende upgrades adviseren zal ik ze in overweging nemen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de ~600 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifiek voorkeur, het zou fijn zijn als het compatible is met mijn huidige hardware.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik deze pc voor schoolwerk, film te draaien op mijn televisie en heel vaak de nieuwste games te spelen. Hiermee wil ik ook toekomstige games spelen
Mijn huidige specificaties:
Videokaart: MSI Radeon 6850 Cyclone IGD5 Power Edition
Voeding: CoolerMaster Silent ProM 700W
Processor: AMD FX-4Core Black Edition, 4100 Quad-core 3,60 GHz
Moederbord: ASRock 970 Extreme, 4 ATX, 4 DDR 3 Serial: 1AM0XD030444
Werkgeheugen: 2x ADATA DDR3 1333 4GB
Hardeschijf: OCZ Vertex 3 SSD
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!