ik las een tijd geleden over een kastje waarmee je met zn 2en op 1 computer kan pjoeteren. weet iemand waar ik die kan halen en hoe duur ze zijn?
Met zo'n kastje kun je niet met z'n 2en tegelijk computeren hoor.. Is alleen een switchdoos waardoor je vanalles in 2voud aan kunt sluiten. Op zo'n kast zit een grote draaiknop waarmee je kunt selecteren welke van de twee sets je het liefst wilt gebruiken...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Zo'n set is er dus WEL, ik weet alleen niet waar en van wie, gelezen in C!Totaal....
Kun je dus WEL met 2 man gebruik maken van 1 pc.
Kun je dus WEL met 2 man gebruik maken van 1 pc.
Ik heb zo'n switchbox. Alleen het beeld op je monitor wordt er minder mooi van. 
Had altijd lelijk beeld op mijn pyama 22" monitor totdat die switchbox ertussen uitging.
Had altijd lelijk beeld op mijn pyama 22" monitor totdat die switchbox ertussen uitging.
Will work for food.
tja 22" monitor .. dan noem je ookiets
die monitor zijn nogal vrij gevoelig voor alles wat er tussen wordt gezet qua extra aansluiting/elektronica
die monitor zijn nogal vrij gevoelig voor alles wat er tussen wordt gezet qua extra aansluiting/elektronica
Anoniem: 28603
Bestaat zoiets echt? Cool dan is het helemaal makkelijk om met meerdere mensen een internet connectie te sharen, ieder zijn eigen profiel?? Hm nee vast niet, sorrie ik droomde weg.
Anoniem: 26442
Schijnt idd te bestaan. Een pci-insteekkaart waarop een ansluiting voor muis, keyboard en monitor zit. Nix meer van gehoord sinds die publicatie in C!T of PCM geloof ik dus ik denk dat dit niet meer te krijgen is.
Anoniem: 3123
Ik heb ooit eens een review van dat ding gelezen. Conclusie: was wel grappig ding, en het werkte wel, maar niet 400 piek waard geloof ik.
Waarschijnlijk net als de onverslijtbare auto door de automobielindustrie en de perpetuum mobile door de olieproducenten in de doofpot zijn gestopt, is dit idee vast opgekocht door Compuke of zo.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1