Ik zoek een?
LED Beamer, het liefst Full HD
Waarom LED?
Ik ben gecharmeerd van de kleine behuizing van de gemiddelde LED-beamer en de levensduur van de lamp. Daarnaast verbruiken ze minder stroom.
Wat is je budget?
€500,- tot €1000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken en te gamen (PS4)
Wat heb je zelf al gevonden?
Het valt mij op dat er weinig te vinden is over LED-beamers. Natuurlijk zijn er een hoop van die LED pocket beamertjes te vinden. Maar veel info en reviews over de wat krachtige beamers met meer lumen is niet te vinden
De beamers die ik interessant vind:
pricewatch: LG PF1500G
pricewatch unsorted: LG *PJ LGE PW800 WXGA 800AL/HDMI/USB/WIDI/DVB
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar ik nu precies op moet letten bij de aanschaf van een LED-projector? Wat zijn naast de projectietechniek de grote verschillen t.o.v. een traditionele beamer?
Zijn er naast de modellen die ik heb gevonden nog andere merken die interessante full-hd LED modellen produceren?
LED Beamer, het liefst Full HD
Waarom LED?
Ik ben gecharmeerd van de kleine behuizing van de gemiddelde LED-beamer en de levensduur van de lamp. Daarnaast verbruiken ze minder stroom.
Wat is je budget?
€500,- tot €1000,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken en te gamen (PS4)
Wat heb je zelf al gevonden?
Het valt mij op dat er weinig te vinden is over LED-beamers. Natuurlijk zijn er een hoop van die LED pocket beamertjes te vinden. Maar veel info en reviews over de wat krachtige beamers met meer lumen is niet te vinden
De beamers die ik interessant vind:
pricewatch: LG PF1500G
pricewatch unsorted: LG *PJ LGE PW800 WXGA 800AL/HDMI/USB/WIDI/DVB
Welke vragen heb je hier nog over?
Waar ik nu precies op moet letten bij de aanschaf van een LED-projector? Wat zijn naast de projectietechniek de grote verschillen t.o.v. een traditionele beamer?
Zijn er naast de modellen die ik heb gevonden nog andere merken die interessante full-hd LED modellen produceren?