Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DenBenny
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-11-2019
Ik zoek een?
Compacte manageable 8 poort switch die:
- Overweg kan met VLANs untagged + tagged (EEE 802.1q is dat dan zekers?).
- Port trunking om 2 poorten samen te voegen (is geen harde eis).

Wat is je budget?
± 50 euro?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij moet te configureren zijn via webinterface!

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Komt achter de TV om mogelijks om WAN (digicorder) en LAN (media player + TV + ...) (als 2 VLANs over 1 kabel naar die switch te sturen).

Mogelijke opties:
- Netgear GS108Ev3 (volgens de handleiding heeft deze een webinterface maar volgens de reviews niet :?)
- TP-link TL-SG108E (volgens de handleiding heeft deze een webinterface maar volgens de reviews niet :?)
- D-link DGS-1100-08

Als iemand ervaring(en) heeft met een van bovestaande, hoor ik het graag.
Alle andere tips zijn ook welkom natuurlijk!

[Voor 20% gewijzigd door DenBenny op 15-12-2015 08:24]

• DenBenny
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-11-2019
over de Netgear GS108E V2 en V3 heb ik bevestiging gekregen dat deze een webinterface hebben (zie: http://gathering.tweakers...message/45423561#45423561)

ook de D-link heeft volgens de handleiding een webinterface. deze is wel een pak duurder dan de netgear en de TP-link.

iemand ervaring met het model van TP-link?

• Trommelrem
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:19
HP 1810-8G. Wordt gevoed door PoE, dus scheelt weer een adaptertje en dus ruimte. En kan overweg met Sonos. Ik weet niet of je Sonos gebruikt, maar houd er rekening mee dat veel Netgear modellen met default settings niet overweg kunnen met Sonos. Alle ports gaan in shutdown op het moment dat ergens in het netwerk een Sonos hangt. Er bestaan workarounds voor, maar dat is verre van optimaal.

[Voor 19% gewijzigd door Trommelrem op 15-12-2015 08:30]

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:40

DexterDee

I doubt, therefore I might be

+1 voor de HP ProCurve. De management interface is zo veel beter dan de meeste consumer managed switches

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True