Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

settings opslaan van camera app niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• 185331
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Hoi, ik heb een tablet met windows 10 erop staan. Ik gebruik de windows camera app om foto's te maken. Natuurlijk is mijn camera op de tablet niet zo super goed, maar met bepaalde settings in de camera app zijn ze wel goed genoeg. Nu is het probleem dat ik steeds die settings van de widnows camera app terug opnieuw moet instellen na het opnieuw opstarten van de app. De standaard settengs staat steeds op AUTO.

Het gaat om deze settings, bovenaan op de afbeelding:

Vooral ISO moet op 200 blijven staan om goede kwaliteitsfoto's te hebben van mijn tablet camera! Iemand een idee hoe ik dat kan instellen dat de instellingen blijven staan? Desnoods even in de register ergens iets veranderen?

• 185331
  • Niet online
Of misschien anders iemand een suggestie aub??

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16-10 16:26

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Je zou eens in het register kunnen kijken of je daar de settings kan vinden (en aan kan passen), verder zou ik het niet weten helaas.

Star Citizen - Gathering of Tweakers Incorporated - Referal Code

• 185331
  • Niet online
Mattie112 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:25:
Je zou eens in het register kunnen kijken of je daar de settings kan vinden (en aan kan passen), verder zou ik het niet weten helaas.
Lees eens mijn laatste vraag 8)7 Ik bedoel daarmee dat ik niet weet waar de register sleutel staat om dit aan te passen.

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16-10 16:26

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

En op die vraag gaf ik nou juist mijn antwoord :)

Je kan namelijk heel goed zoeken in regedit. Heet die app letterlijk 'camera'? Zoek dan eens op 'camera' zo kom ik een aantal folders tegen wat zomaar eens wat kan zijn. Helaas kan ik de app niet opnemen ("geen camera...." dus ik kan het niet voor je proberen.

Star Citizen - Gathering of Tweakers Incorporated - Referal Code

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True