Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ondersteuning bij problemen Office 365

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

• AVeer
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 16-12-2015
Voor een kleine (non-profit) organisatie ben ik op zoek naar ondersteuning bij het oplossen van problemen in Office 365.
Sinds een paar maanden ondervinden we nl. wat problemen en we vinden het erg lastig om ze op te lossen via de support van Windows zelf (nl. met een callcenter in India).
Daarom zijn we opzoek naar iemand die ons hierbij kan helpen (tegen vergoeding).

Problemen die we ondervinden:
  • Automatisch encrypten van mappen.
  • Bestanden automatisch opslaan als Alleen Lezen. Daarom kan je bestanden bij openen vaak niet bewerken.
  • Outlook loopt vaak vast (maar is lokaal).
  • Bij bestanden opslaan: naam is te lang of onjuist.
  • Mappen blijven staan na verwijderen.
  • Mappen kunnen niet verwijderd worden, "net uitgecheckt" Ook als er niemand met die bestanden bezig is.
.

Groet, Anne

• NienkeRis
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08-12-2015
Beste Anne,

Zou je mij een mail willen sturen met je contactgegevens. Ga ik bekijken hoe we het best kunnen helpen.

Groet,
Nienke Ris, Microsoft Nederland
nienkr@microsoft.com

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16:05

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Sorry, maar dit is niet de bedoeling van het forum. Zie ook het algemeen beleid

Vragen naar betaalde hulp is niet toegestaan, ik sluit dit topic dan ook maar.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True