Ik ben van plan om in de komende week een laptop te bestellen. Momenteel gaat mijn keuze naar de Dell Inspiron 15 7000 (variant zonder touch display). Ik zou er achteraf nog een SSD bijplaatsen. Deze laptop lijkt trouwens niet in de tweakers pricewatch te staan.
http://www.dell.com/be/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC
Nu wou ik nog even horen of dit een goede keuze is, of dat er misschien nog betere alternatieven op de markt zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Naast dagelijks gebruik wil ik ook af en toe gamen op de laptop (far cry, gta), liefst toch wel op medium settings. Ook zal ik de laptop veel gebruiken voor processor intensieve simulaties ivm school.
Wat is je budget?
max 1100 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe mee naar de les dus batterij moet het toch 5-tal uur uithouden bij niet-intensief gebruik (gewoon office dus).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-i5/i7, min. 8GB RAM & voldoende goede videokaart
-hoogstwaarschijnlijk 15", 17" is iets te zwaar, lomp om mee te nemen en 13" lijkt niet meer aangenaam voor films, games, documentbewerking.
-een SSD al ingebouwd is mooi meegenomen maar bij deze dell zou ik die er nog zelf kunnen bijplaatsen
-ik heb vertrouwen in de kwaliteit van dell producten. Echter sta ik ook open voor andere merken.
Gezien naar mijn eisen lijkt deze Dell het meeste te bieden voor het geld. En hij ziet er ook nog goed uit.
Zie ik hier iets over het hoofd? Zijn er betere alternatieven?
http://www.dell.com/be/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC
Nu wou ik nog even horen of dit een goede keuze is, of dat er misschien nog betere alternatieven op de markt zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Naast dagelijks gebruik wil ik ook af en toe gamen op de laptop (far cry, gta), liefst toch wel op medium settings. Ook zal ik de laptop veel gebruiken voor processor intensieve simulaties ivm school.
Wat is je budget?
max 1100 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe mee naar de les dus batterij moet het toch 5-tal uur uithouden bij niet-intensief gebruik (gewoon office dus).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-i5/i7, min. 8GB RAM & voldoende goede videokaart
-hoogstwaarschijnlijk 15", 17" is iets te zwaar, lomp om mee te nemen en 13" lijkt niet meer aangenaam voor films, games, documentbewerking.
-een SSD al ingebouwd is mooi meegenomen maar bij deze dell zou ik die er nog zelf kunnen bijplaatsen
-ik heb vertrouwen in de kwaliteit van dell producten. Echter sta ik ook open voor andere merken.
Gezien naar mijn eisen lijkt deze Dell het meeste te bieden voor het geld. En hij ziet er ook nog goed uit.
Zie ik hier iets over het hoofd? Zijn er betere alternatieven?