Nieuwe 48-50 inch tv - Budget =550~

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Televisie met een grootte tussen 48 en 50 inch met een laag tot gemiddelde input lag.

Wat is je budget?
550~

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral tv te kijken, films en om te gamen op de PS4

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel een 40 inch tv van Samsung met lage input lag, wat fijn is om te gamen. Nadeel alleen is dat ik er zo dicht bij moet gaan zitten, omdat ie eigenlijk te klein is.

Tot nu toe heb ik uit het grote aanbod tv's kunnen verkleinen tot de volgende televisies.

#ProductPrijsSubtotaal
1Philips 50PFK5300 Zwart€ 549,05€ 549,05
1Samsung UE48J5100AW Zilver, Zwart€ 525,-€ 525,-
1Samsung UE48J5500AW Zilver, Zwart€ 599,-€ 599,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.673,05

Welke vragen heb je hier nog over?
De 5100 van Samsung is het zelfde paneel als 5500, maar zonder smart tv functies. Smart tv functies zijn voor mij niet echt nodig denk ik.

En over de Philips tv kan ik geen reviews vinden en dus niks over input lag etcetera. Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen en vertellen welke televisie een betere keuze is, die aansluit bij mijn eisen. Alvast bedankt!