Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Met name surfen, tekstverwerken/spreadsheet maar ook fotobewerking.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Foto's bewerken: Adobe Lightroom CC / Photoshop CC.
Gamen: nee
Wat is je budget?
Ik heb er ongeveer 1000 euro voor over. 13e maand komt er aan, dus budget is van ondergeschikt belang. Wil iets waar ik weer jaren mee vooruit kan. Mijn 4,5 jaar oude Asus is het langzaamaan aan het begeven.
Als ZZP-er kan ik BTW nog terug 'vorderen' dus dat scheelt ook weer.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Incidenteel en mag/kan mee op vakantie om films te bekijken. Zat dus nu wel te denken aan een 17,3"-laptop. Mijn vorige is 15.6. Op laatste vakantie ging oude 17" HP-laptop welke door zoon in gebruik was mee voor het film-kijk-gebeuren, maar deze is geheel overleden nu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zat te denken aan MSI GP72 2QE-059NL Leopard Pro.
Bij voorkeur wil ik wel 1 met SSD en HDD en dat heeft deze. Heb in mijn huidige een SSD ingebouwd en de DVD-speler verwijderd en vervangen door de oude HDD.
Wat ga je met je laptop doen?
Met name surfen, tekstverwerken/spreadsheet maar ook fotobewerking.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Foto's bewerken: Adobe Lightroom CC / Photoshop CC.
Gamen: nee
Wat is je budget?
Ik heb er ongeveer 1000 euro voor over. 13e maand komt er aan, dus budget is van ondergeschikt belang. Wil iets waar ik weer jaren mee vooruit kan. Mijn 4,5 jaar oude Asus is het langzaamaan aan het begeven.
Als ZZP-er kan ik BTW nog terug 'vorderen' dus dat scheelt ook weer.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Incidenteel en mag/kan mee op vakantie om films te bekijken. Zat dus nu wel te denken aan een 17,3"-laptop. Mijn vorige is 15.6. Op laatste vakantie ging oude 17" HP-laptop welke door zoon in gebruik was mee voor het film-kijk-gebeuren, maar deze is geheel overleden nu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik zat te denken aan MSI GP72 2QE-059NL Leopard Pro.
Bij voorkeur wil ik wel 1 met SSD en HDD en dat heeft deze. Heb in mijn huidige een SSD ingebouwd en de DVD-speler verwijderd en vervangen door de oude HDD.
aka pluim003