Wijziging User Review - PaulMath Artje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 11:45
Meegedaan aan een veiling voor een Sony TV. Na afloop van de veiling had ik het hoogste bod uitgebracht. Het betrof deze advertentie:
V&A aangeboden: Sony Bravia KDL-40R555C Zwart

Na het bekijken van de oorspronkelijke advertentie zag ik dat deze reeds status verkocht had gekregen, dit vond ik heel vreemd want er was nog geen contact geweest tussen PaulMath en mij.

Door eerdere negatieve ervaringen met biedingen raakte ik enigszins geïrriteerd en heb ik een negatieve review achter gelaten op het profiel van PaulMath. Diezelfde dag heb ik maar een nieuwe TV gekocht bij de Mediamarkt.

Na een dag kreeg ik bericht van de verkoper, met de vraag wanneer ik de TV zou willen ophalen. Hiervoor heb ik vriendelijk bedankt en aangegeven dat ik reeds een nieuwe TV had gekocht. Naar nu blijkt ben ik te snel geweest met oordelen. Jammer genoeg kon ik de beoordeling niet meer aanpassen, wel heb ik een toelichting geplaatst.

Vraag is nu om de review in zijn geheel te verwijderen.

Review staat hier:
gallery: PaulMath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulMath
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-06 23:33
Hoi Artje,

hartelijk bedankt voor starten van dit topic :-)

Het verhaal klopt helemaal met mijn ervaring en verwijdering van de review zou ik inderdaad op prijs stellen.

En in reactie op jouw privé bericht: blijkbaar verandert de status na afloop van een veiling automatisch naar verkocht en krijg je daar als koper ook bericht van. Ik heb de status in ieder geval niet aangepast (weet niet of dat sowieso wel kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Review bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.