Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een HTC one mini 2.
2 maanden geleden is hij met het scherm plat op een tafel gevallen. Toen ik weer naar het scherm keek zag ik allemaal verticale strepen. Verder was er geen barst te zien. Vervolgens werd het scherm zwart. Als ik de aan en uit knop indrukte bleef het scherm zwart, maar verscheen er langzamerhand een grijs ovaal op mijn scherm. Dat ovaal ging weg en toen werd het midden van het ovaal grijs. Na een halve minuut ging het scherm weer uit. Het touchscreen werkt overigens wel, want mijn wekker stond nog aan en die kon ik gewoon elke ochtend uitzetten door dezelfde beweging te maken als normaal. een maand later werd ik weer gewekt door mijn telefoon en tot mijn verbazing deed het scherm het weer zoals van ouds.
Gister heb ik 'm helaas weer laten vallen uit klungeligheid. Heb nu weer dezelfde klachten... Ook geeft het lichtje bovenin het toestel gewoon licht aangezien ik meldingen binnen heb gekregen en het touchscreen doet het nog steeds. Ook weer geen barst in het scherm te vinden.

Verder heb ik harde reset geprobeerd, maar naar mijn inziens gebeurt er niet veel.

Mijn vraag is: Is er misschien een contact los of iets? En wat kan ik hier verder mee doen?

mvg. Ieme Bijlhout

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 22:46 ]