Mijn excuses als ik het in het verkeerde gedeelte heb geplaatst of dat ik het uberhaupt heb geplaatst maar mijn middelste dochter heeft net een probleem gekregen met haar komputer.
Ze was een spel aan het spelen en de PC viel uit.
Toen ze deze opnieuw wilde gaan opstarten draaide de achterste fan en de fan van de processor, het moederbord lampje ging aan, zo ook die van de kast en ging de PC weer uit om daarna weer hetzelfde te gaan doen, een soort van konstant opstarten en uit gaan.
Wat zou dit kunnen zijn? Is er iets stuk gegaan?
En zo ja ..... wat zou dat kunnen zijn?
Ik heb voor de zekerheid de PC nu uitgedaan en gevraagd om deze niet meer te opstarten want mogelijk maakt ze meer kapot. Morgenmiddag heb ik pas even de tijd om naar een komputerzaak te gaan dus hoopte al een beetje op een antwoord van jullie kant.
Thomas en verdrieterig dochter Angelika
Ze was een spel aan het spelen en de PC viel uit.
Toen ze deze opnieuw wilde gaan opstarten draaide de achterste fan en de fan van de processor, het moederbord lampje ging aan, zo ook die van de kast en ging de PC weer uit om daarna weer hetzelfde te gaan doen, een soort van konstant opstarten en uit gaan.
Wat zou dit kunnen zijn? Is er iets stuk gegaan?
En zo ja ..... wat zou dat kunnen zijn?
Ik heb voor de zekerheid de PC nu uitgedaan en gevraagd om deze niet meer te opstarten want mogelijk maakt ze meer kapot. Morgenmiddag heb ik pas even de tijd om naar een komputerzaak te gaan dus hoopte al een beetje op een antwoord van jullie kant.
Thomas en verdrieterig dochter Angelika