Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem gaat op een zeilschip gebruikt worden om mee te navigeren, belangrijk zijn hierin energiezuinig en stabiel. De volgende apparaten zijn er op aangesloten via COM/USB: GPS, Marifoon, Radio, AES, Radar(?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Besturingsysteem is aanwezig evenals twee monitoren (VGA en een externe USB voor buiten)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
kast incl voeding, moederbord, geheugen, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Systeem dient uiteindelijk op Windows te kunnen draaien ivm navigatiesoftware
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie verbruik zo laag mogelijk, draait op accu's op een zielschip. Windows 7 moet enigzins vlot draaien, software verder heeft geen hoge eisen qua hardware
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand een systeem wat mij lijkt te passen, maar wellicht heeft iemand nog suggesties die vooral op energieverbruik voordelen bieden. Zoals aangegeven Windows is een vereiste, anders had ik graag de Raspberry Pi gebruikt!
Systeem gaat op een zeilschip gebruikt worden om mee te navigeren, belangrijk zijn hierin energiezuinig en stabiel. De volgende apparaten zijn er op aangesloten via COM/USB: GPS, Marifoon, Radio, AES, Radar(?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Besturingsysteem is aanwezig evenals twee monitoren (VGA en een externe USB voor buiten)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
kast incl voeding, moederbord, geheugen, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Systeem dient uiteindelijk op Windows te kunnen draaien ivm navigatiesoftware
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie verbruik zo laag mogelijk, draait op accu's op een zielschip. Windows 7 moet enigzins vlot draaien, software verder heeft geen hoge eisen qua hardware
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand een systeem wat mij lijkt te passen, maar wellicht heeft iemand nog suggesties die vooral op energieverbruik voordelen bieden. Zoals aangegeven Windows is een vereiste, anders had ik graag de Raspberry Pi gebruikt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock C70M1 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Inter-Tech Mini ITX E-3002 60W | € 40,50 | € 40,50 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Sandisk ReadyCache Solid State Drive 32GB | € 33,65 | € 33,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 132,05 | |