[Auto] Volledige vervanging speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692786

Topicstarter
Hallo,
Ten eerste weet ik niet of ik in het goede gedeelte post, hiervoor alvast excuses.

ten tweede, Ik wil graag het standaard geluid systeem vervangen van mijn Kia Picanto.
Ik wil hier graag voor in de plaats 4 speakers (2 voor en 2 in de hoedenplank) en graag een subwoofer.(niet per direct een vereiste)

Ik heb ik hier geen ervaring en/of kennis van ik heb al wat rond gezocht en kwam op deze speakers uit: http://www.kieskeurig.nl/...pioneer-ts-a6923i/prijzen Ik heb geen idee wat ik hierbij zou moeten nemen of ik een versterker nodig heb enzovoort. Ik hoop van harte dat jullie mij kunnen helpen.

Dank jullie wel.

[Edit]

Tevens is het handig om mijn muziek genre te posten indien dit veel impact heeft op de speakers of subwoofer. Hardstyle. Raw hardstyle en evt hardcore.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 692786 op 07-12-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Hallo,

Je moet eerst even naar de bestaande speakers kijken welke maat het is en dan kan je kijken voor een setjes wat past bij jou budget,

Pioneers klinken meestal wel goed maar zelf heb ik gekozen voor een alpine setje omdat deze veel kwaliteit geven voor het geld.

Hier heb je wel een losse versterker voor nodig omdat je auto radio max 45 watt versterkt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik zou investeren in een goede compo set voor. Die versterk je, samen met je subwoofer.
De achterspeakers zou ik gewoon mee laten spelen op de radio als rear fill.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
nou wil hij wel hardcore draaien.
denk dat hij juist wil dat het achterin ook goed versterkt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Hoe vaak zit je achterin als je auto rijdt?

Zou even kijken wat je aan formaat in de deuren kwijt kan voor... en een composet in dat formaat regelen, verder een leuk subwoofertje en een 4 kanaals versterker waarbij je 2 gebruikt om je composet aan te sturen en de andere 2 kanalen voor je subwoofer.

Zorg ook voor een radio welke dat uit kan sturen.

Heb je naar mijn gevoel meer aan dan lompe lelijke speakers in je hoedenplank hangen... Ik ga thuis ook niet met mn rug naar de speakers zitten.

Had het zo ook in mijn Yaris zitten, ook klein autootje, dat wil wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:35:
Hoe vaak zit je achterin als je auto rijdt?
Als je 2 meter bent zit je in je Picanto al snel achterin... Het verschil tussen front en rearspeakers zul je niet snel merken in zo'n kleine ruimte.
Pagina: 1