Ik heb een GTX 970 die nog geen jaar oud is. Eigenlijk is mijn hele PC nog geen jaar oud maar zoals de titel het al zegt heb ik een probleem. Zie bijlage.
Verwijderd
Ja dit is in de browser. Als ik de browser overnieuw start dan komt het weer over paar minuten terug.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:02:
Is dit alleen in browser? Ik heb dit heel soms met mijn oude pc met een GeForce 9500GS, wel is het probleem bij mij verholpen als ik de browser opnieuw opstart.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Gedaan. Helpt helaas niet.KappaRoss schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:47:
Clear je Cache en Browsergeschiedenis
Sorry, hoe heeft dit te maken met Google?Nnoitra schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:14:
Heb je zelf al aan Google gevraagd wat er aan de hand kan zijn?
Wat heb je zelf al geprobeerd om het een en ander uit te sluiten?
In welke andere situaties heb je last van artifacts?
Beetje meer info bij het neer plempen van een probleem bevorderd over het algemeen de behulpzaamheid
In games zie ik het niet maar ik speel nu ook geen zware games nu. Ik zal straks een zware game draaien om het te zien. Trouwens ik heb hardware-versnelling uitgezet en het probleem is er nog steeds.LongBowNL schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:17:
Zo te zien Firefox -> Ga naar Instellingen -> Geavanceerd -> Tabje Algemeen -> Onder Browsen/Browsing het vinkje "Gebruik hardware-versnelling wanneer beschikbaar" (oid) uitzetten. Zijn nu de artifacts weg?
Verder nog, zie je de artifacts ook in andere applicaties zoals Games?
[ Voor 49% gewijzigd door Tengri op 08-12-2015 18:34 ]
Met een andere browser heb ik dit probleem veel minder.KappaRoss schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:35:
Probeer een ander browser
gewaarwordingshorizon
Ik heb nooit gehoord van de gebeurtenislogboeken. Hoe kom ik daar bij in mozilla? Trouwens, als je de screenshot bekijkt in de OP zijn dat toch schermbrede horizontale artifacts?beascob schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:20:
Als je in Google zoekt naar videokaart artifacts , in de afbeeldingen zie je veel varianten, maar naar mijn idee meestal scherm breed of hoog banen of blokken.
Als het binnen een programma is lijkt het me software gerelateerd; of je harde schijf zou artifacts (schijffouten) kunnen hebben.
Wat zegt de gebeurtenislogboeken?
gewaarwordingshorizon

[ Voor 46% gewijzigd door Tengri op 09-12-2015 13:57 ]
Ik ben nu in eventvwr, wat doe ik nu?beascob schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:47:
De gebeurtenislogboeken simpel bekijken binnen Windows is bij W8 of hoger- eventvwr - in typen, en als admin uitvoeren.
Maak de browser kleiner, en lopen de strepen dan er buiten door dan is het duidelijker.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq