Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Moederbord
Wat is je budget?
Niet belangrijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
A-merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Lightroom, Photoshop, Premiere. Oftewel grafisch werkstation
Ik zoek dus een moederbord met een Z170 chipset, in micro-ATX formaat met 4x DDR4 sloten (er moet uiteindelijk 64GB memory in komen te zitten), uiteraard een m.2 of U.2 slot en last but very much not least: Thunderbolt aansluiting moet mogelijk zijn. Dus onboard danwel met een extensie kaart zoals GigaByte en Asus nog wel eens doen.
Ik gebruik nu een Mac, en zie niets in wat Apple tegenwoordig aanbied. Een Mac Pro is leuk, maar niet voor dat geld. Dan bouw ik liever zelf weer een PC en geef het extra geld uit aan een 27" Wacom Cintiq ofzo. En dan ben ik nog goedkoper uit. Echter, ik heb wel eea aan Thunderbolt accessoires en dat werkt super, dus dat wil ik graag wel behouden als ik weer naar een PC ga. Vandaar de vraag.
Ik zoek een?
Moederbord
Wat is je budget?
Niet belangrijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
A-merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Lightroom, Photoshop, Premiere. Oftewel grafisch werkstation
Ik zoek dus een moederbord met een Z170 chipset, in micro-ATX formaat met 4x DDR4 sloten (er moet uiteindelijk 64GB memory in komen te zitten), uiteraard een m.2 of U.2 slot en last but very much not least: Thunderbolt aansluiting moet mogelijk zijn. Dus onboard danwel met een extensie kaart zoals GigaByte en Asus nog wel eens doen.
Ik gebruik nu een Mac, en zie niets in wat Apple tegenwoordig aanbied. Een Mac Pro is leuk, maar niet voor dat geld. Dan bouw ik liever zelf weer een PC en geef het extra geld uit aan een 27" Wacom Cintiq ofzo. En dan ben ik nog goedkoper uit. Echter, ik heb wel eea aan Thunderbolt accessoires en dat werkt super, dus dat wil ik graag wel behouden als ik weer naar een PC ga. Vandaar de vraag.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs