Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Gubbel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 27-09 21:32
Hi!

Ik heb een Scythe Mugen cooler geïnstalleerd op mijn CPU.
Nu moet ik binnenkort mijn moederboard tweemaal vervangen en ik heb elke keer ruzie met het vast- en losmaken van de fan op de heatsink, dit vanwege het gammele systeem waarmee de fan geinstalleerd moet worden.

Andere coolers hebben simpelere fans die gewoon om de heatsink vast klikken, kan ik deze ook ergens los bestellen? Ik ben eigenlijk gewoon te lui om weer met die fans te stoeien, maar ook te lui om een compleet nieuwe koeler te installeren...

• Azerion
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-10 13:35
Maar waarom zou je de ventilator loshalen van de heatsink? dit doe je misschien 1x per jaar om even het stof weg te blazen...

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Azerion schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:42:
Maar waarom zou je de ventilator loshalen van de heatsink? dit doe je misschien 1x per jaar om even het stof weg te blazen...
Als je het moederbord moet vervangen moeten helaas ook de fans los, anders kan je de Mugen niet loshalen van het moederbord..

Ik weet zelf uit ervaring dat het monteren van de Mugen fans een enorm gepriegel is.
Je kan helaas geen andere fan constructie gebruiken op de Mugen, dus het wordt helaas veel vloeken :+

• Azerion
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-10 13:35
stin00 schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:53:
[...]

Als je het moederbord moet vervangen moeten helaas ook de fans los, anders kan je de Mugen niet loshalen van het moederbord..
Ok dat hebben ze dan helaas veranderd ten opzichte van de Mugen 2 Rev B.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True