Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (Fall-out 4, GTA, CS GO, WoW, misschien SW battlefront?) op high/ultra settings met hoog aantal fps
en verder nog filpmjes bewerken via go pro studio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag ergens tussen de 1500 tot 1800 euro zitten. Ik ben wel van plan om binnen enkele maanden een nieuwe monitor aan te schaffen. Hierbij twijfel ik nog tussen 1440p of hoger. Maar mijn voorkeur gaat momenteel uit naar 1440p.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetstenbord + huidige monitor (Samsung syncmaster 2443).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien ik in de toekomst mijn monitor zal upgraden naar 1440p resolutie of hoger heb ik een GTX 980ti in deze build gestoken.Verder zal ik een netwerkkaart of andere oplossing moeten zoeken want ik heb niet de mogelijkheid om een kabel tot mijn pc te trekken
. Hiervoor ben ik nog opzoek naar de beste oplossing dat in mijn budget past. Iemand een voorkeur voor netwerkkaart vs powerline of usb-stick mag altijd laten weten waarom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag een intel processor en gpu van nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals de meeste liefst zo stil mogelijk en koel mogelijk. Maar niet ten kosten van prestaties.
Ga je overklokken?
Neen, niet meteen..
Wat verwacht je van ons?
Graag meer advies over deze build. Welke aanpassingen er kunnen gemaakt worden om toch een redelijk high-end gaming systeem te hebben. Van de voeding weet ik echt weinig dus heb ik deze gekozen vanwege de recensies maar er mogen altijd suggesties gegeven worden.
Verder zal je wel merken dat ik niet echt veel ervaring/kennis hiervan heb dus alle advies is welkom!
Voornamelijk gamen (Fall-out 4, GTA, CS GO, WoW, misschien SW battlefront?) op high/ultra settings met hoog aantal fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag ergens tussen de 1500 tot 1800 euro zitten. Ik ben wel van plan om binnen enkele maanden een nieuwe monitor aan te schaffen. Hierbij twijfel ik nog tussen 1440p of hoger. Maar mijn voorkeur gaat momenteel uit naar 1440p.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetstenbord + huidige monitor (Samsung syncmaster 2443).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien ik in de toekomst mijn monitor zal upgraden naar 1440p resolutie of hoger heb ik een GTX 980ti in deze build gestoken.Verder zal ik een netwerkkaart of andere oplossing moeten zoeken want ik heb niet de mogelijkheid om een kabel tot mijn pc te trekken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag een intel processor en gpu van nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals de meeste liefst zo stil mogelijk en koel mogelijk. Maar niet ten kosten van prestaties.
Ga je overklokken?
Neen, niet meteen..
Wat verwacht je van ons?
Graag meer advies over deze build. Welke aanpassingen er kunnen gemaakt worden om toch een redelijk high-end gaming systeem te hebben. Van de voeding weet ik echt weinig dus heb ik deze gekozen vanwege de recensies maar er mogen altijd suggesties gegeven worden.
Verder zal je wel merken dat ik niet echt veel ervaring/kennis hiervan heb dus alle advies is welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 236,91 | € 236,91 |
| 1 | MSI Z170A-G45 GAMING | € 168,60 | € 168,60 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 730,01 | € 730,01 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 58,77 | € 58,77 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 84,80 | € 84,80 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64bit | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,35 | € 42,35 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,97 | € 94,97 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,70 | € 161,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.692,10 | |