Toon posts:

Windows 10 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
Ik heb Windows 10 al een tijdje draaien en tot nu toe geen problemen er mee gehad.
Het is een online upgrade geweest van Windows 7, dus zonder DVD.
Ik merkte gisteren op dat de de pc restarted was toen ik even niet keek, nou gebeurt dit wel vaker als Windows Update bezig is, dus ik dacht er verder niet bij na.
Toen ik de pc weer wilde gebruiken, zag ik dat explorer.exe steeds crashte als ik via File Explorer naar 1 van mijn hdd's wilde gaan. ook Bij Instellingen kon ik niet naar bepaalde pagina's.
Na veel klooien maar besloten om de Windows-installatie terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Dat gedaan, en Windows start ook wel op, maar draadloze muis en toetsenbord werken niet meer. Andere bedrade muis gepakt, werkt ook niet. Ik kan dus helemaal niks met die pc nu.
Iemand toevallig met de oplossing?

I hide at work because good employees are hard to find.

• r44
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:35

44

• Incolumis
Daar kan ik niet veel mee, aangezien mijn muis en toetsenbord niet werken, Windows doet dus helemaal niks in principe.

• Incolumis
ben er uiteindelijk achter gekomen dat er een aantal drivers van mijn mobo niet goed geïnstalleerd waren.
Deze opnieuw geinstalleerd, was weer begonnen met de software voor de hardware, en een aantal programma's installeren, en toen kwam het explorer.exe probleem weer op.
Ik ga nu Windows maar eens compleet nieuw installeren, kijken of dat helpt.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee