Ik zoek een?
Smart TV voor in de slaapkamer van 37 - 42", idealiter 40".
Wat is je budget?
max ~500€, liefst minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, netflix kijken, films/series van Nas kijken. 3D gebruik ik niet. Utp/Wifi zal via stopcontact lopen. 4K geen eis. Tot op heden keken we alles op een samsung galaxy Tab 3
Wat heb je zelf al gevonden?
als ik in de pricewatch bovenstaande filters toepas zijn er maar een handvol toestellen die hieraan voldoen. Heb geen merk voorkeur. De Samsung in de woonkamer bevalt prima.
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zou het fijn vinden als het smart TV gedeelte goed werkt. Mijm huidige Samsung speelt bijvoorbeeld weinig formaten af. Ik lees dat de kodi app op android tv dat best wel erg goed doet. Aangezien ik ook redelijk android fan ben gaat mijn voorkeur daarnaar uit. Misschien doet WebOS het ook wel?
Er blijven maar weinig tv's over als ik deze filter toepas
2 philips tv's dus, moet ik nog ergens op letten?
Smart TV voor in de slaapkamer van 37 - 42", idealiter 40".
Wat is je budget?
max ~500€, liefst minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, netflix kijken, films/series van Nas kijken. 3D gebruik ik niet. Utp/Wifi zal via stopcontact lopen. 4K geen eis. Tot op heden keken we alles op een samsung galaxy Tab 3
Wat heb je zelf al gevonden?
als ik in de pricewatch bovenstaande filters toepas zijn er maar een handvol toestellen die hieraan voldoen. Heb geen merk voorkeur. De Samsung in de woonkamer bevalt prima.
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zou het fijn vinden als het smart TV gedeelte goed werkt. Mijm huidige Samsung speelt bijvoorbeeld weinig formaten af. Ik lees dat de kodi app op android tv dat best wel erg goed doet. Aangezien ik ook redelijk android fan ben gaat mijn voorkeur daarnaar uit. Misschien doet WebOS het ook wel?
Er blijven maar weinig tv's over als ik deze filter toepas
2 philips tv's dus, moet ik nog ergens op letten?
[ Voor 30% gewijzigd door thejoker80 op 08-12-2015 15:47 ]