Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

NL alert poll?

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow16
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 28-10 22:07
Na jullie artikel vanmorgen en het alarm wat zojuist is afgegaan lijkt het me wel interessant om een poll op tweakers hierover te zien zoals al wel vaker gedaan.

Voor mij was het bijvoorbeeld de eerste keer dat ik hem met 4g op het Vodafone netwerk gelijk om 12.00 binnen kreeg.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:49

rens-br

Moderator Mobile & IN
Lijkt me ook handig!

Ook dit keer kreeg ik geen melding.

• Megalodon86
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08:40

Megalodon86

Enzyme X

Bij een grote test wel eens een bericht gehad, nu niet. Ik gebruik een Lumia 930 met WP 8.1 en Tele2.

• Zenety
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:35
Zal vast nog wel komen.

Ik kreeg met Simyo (KPN) de melding pas 2 minuten geleden binnen. Dus om 10 over 12. Bij de melding stond wel gewoon 12:00. Beetje vreemd.

• Dorus
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:51

Dorus

FP ProMod
Goed idee. Ik kreeg hem net pas NADAT IK INFO BERICHTEN AANGEZET HAD!

Ondanks dat ik afgelopen maand nog gecontroleerd had of ik deze moest instellen, en ik las dat samsung telefoons van na 2012 dit standaard aan hadden staan, bleek hij bij mij toch uit te staan |:(

En ik heb mijn telefoon gewoon in Nederland gekocht. Ongeveer een maand geleden. Dat is toch na 2012 zou je denken.

Dus die
Update, 09:53: Samsung laat weten dat NL Alert inmiddels op alle Nederlandse toestellen standaard aan staat en gebruikers niets hoeven te doen om het in te stellen.
klopt ook niet helemaal.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:51

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan ik achteraf het bericht ergens terug lezen op een iPhone? Ik weet nu niet of ik het ontvangen heb.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:57

Pierre

Geen zin vandaag.

Ik kan instellen wat ik wil, ik heb nog nooit maar dan ook nooit een bericht ontvangen. Lijkt het ICT project wel van de overheid

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Felyrion
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:07

Felyrion

goodgoan!

Wat nu?

De test van maandag is de eerste waarbij iedereen in theorie de melding moet kunnen ontvangen, of je nu op 2g, 3g of 4g zit. Dat is een belangrijke stap voorwaarts. Daarmee is voor het eerst goed te zien hoe goed het systeem echt werkt.
Zeker na bovenstaande tekst in het artikel vanochtend had ik wel een poll verwacht... het is immers zo ongeveer de eerste poll die echt iets zal betekenen. Vorige jaren was deze er wel.

Ikzelf heb in tegenstelling tot vorige jaren niets ontvangen.

[Voor 6% gewijzigd door Felyrion op 07-12-2015 12:22]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Dorus

Dorus

FP ProMod
haha: nieuws: Niet iedereen krijgt testbericht van NL-Alert

Daar hebben we hem. Logisch dat de pol pas na 12:00 uur geplaatst kan worden trouwens :)

• col-dejong
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:59
Ik heb 2 telefoons, een M9 op vodafone (4G) waar het bericht stipt 12.00u binnen was gekomen maar niet op de lumia 920 met WP10 tech preview(4G).

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:40
Ik denk niet dat het alleen belangrijk is om te weten of je het bericht wel of niet hebt ontvangen. Maar belangrijker nog:
- Welke provider heb je
- Welk OS gebruik je
- Welk toestel gebruik je.

Daarmee zou je duidelijker in beeld krijgen waar dingen goed en vooral niet goed gaan.

Stadia ID: Gannicus

• Dorus

Dorus

FP ProMod
Ik lees net op NOS dat oa. Tele2 de berichten nog niet via 4g versuurd.

http://nos.nl/artikel/207...ert-via-4g-bij-tele2.html

• Johan9711
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 29-10 08:14

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Zou de optie keuze veranderen misschien kunnen? Ik denk dat nu veel tele2 klanten de verkeerde optie hebben aangeklikt.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dorus schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:15:
Goed idee. Ik kreeg hem net pas NADAT IK INFO BERICHTEN AANGEZET HAD!

Ondanks dat ik afgelopen maand nog gecontroleerd had of ik deze moest instellen, en ik las dat samsung telefoons van na 2012 dit standaard aan hadden staan, bleek hij bij mij toch uit te staan |:(

En ik heb mijn telefoon gewoon in Nederland gekocht. Ongeveer een maand geleden. Dat is toch na 2012 zou je denken.

Dus die
[...]
klopt ook niet helemaal.
With ^, heb mijn huidige toestel (Galaxy S4) nog geen jaar, daar staat het echter ook niet aan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True