Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies laptop 17'', SSD, <900 euro

Pagina: 1
Acties:

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn vader is toe aan een nieuwe laptop ter vervanging van zijn huidige 17'' HP fosiel.

Wat gaat hij met de laptop doen?

Windows met de standaard office applicaties + Visio, Google Sketchup, internetten, e-mailen, eenvoudige (vakantie)foto bewerking, telebankieren etc. Geen erg veeleisende zaken.

Wat is je budget?

900 euro.

Is hij van plan de laptop veel mee te nemen?

Nee, 95% gebruik thuis (aan de stekker) waar af en toe de laptop op de bank wordt gebruikt.

Bepaalde (merk)voorkeuren, additionele info:

Voorkeuren/wensen:
- 17'' scherm. Resolutie/type minder relevant, hij is tevreden met zijn huidige oude 17'' non-HD, non-IPS, glanzende scherm.
- SSD harddisk (liefst af-fabriek)
- Windows 10 pre-installed
- enigsinds future-proof (voorkeur i3/i5 Intel CPU)

Additionele info:

- voorkeur Intel CPU
- Merkvoorkeur: geen
- Dedicated GPU lijkt me niet nodig
- kwaliteit trackpad niet relevant ivm altijd gebruik muis

Als ik de zoektermen "17'', <900 euro, opslagtype SSD in de Pricewatch invoer komt er slechts 1 mogelijkheid bovendrijven die ook nog eens beperkt lverbaar is (slechts 2 aanbieders, lange levertijd):

pricewatch: Acer Aspire E5-772-50DK

Heeft iemand nog andere suggesties of ontkom ik er niet aan om een "non-SSD" laptop te kopen en er zelf dan maar een SSD in te bouwen?

• tollo71
  • Niet online
Niemand een goed advies?

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:28
Dell heeft leuke aanbiedingen nu, die voldoen aan je eisen, en er spoken genoeg kortingscodes rond. ( 10-15%)

Verder kan je ook nog eens tot 250 euro claimen, als je de oude hardware inleverd.

Kijk er eens even :)

Voorbeeld.

Een nieuwe Dell inspiron 17inch (1600x900)

- Win 10
- i5
- 8GB RAM
- 1TB hdd

Voor 650 euro op de deurmat, gebruik een van de codes of de cashback en do the math :)

SSD kan je eventueel zelf er bij kopen ( bespaart je veel ) of op de site zelf aanvinken, maar is wel duurder.

• tollo71
  • Niet online
Jeffrey0416 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:09:
Dell heeft leuke aanbiedingen nu, die voldoen aan je eisen, en er spoken genoeg kortingscodes rond. ( 10-15%)

Verder kan je ook nog eens tot 250 euro claimen, als je de oude hardware inleverd.

Kijk er eens even :)

Voorbeeld.

Een nieuwe Dell inspiron 17inch (1600x900)

- Win 10
- i5
- 8GB RAM
- 1TB hdd

Voor 650 euro op de deurmat, gebruik een van de codes of de cashback en do the math :)

SSD kan je eventueel zelf er bij kopen ( bespaart je veel ) of op de site zelf aanvinken, maar is wel duurder.
Bedankt, goede tip.

Alleen is de Cash back korting volgens mij helaas niet geldig met deze configuratie. Op wat voor manier kan ik op de Dell site aanvinken dat ik er een SSD in wil hebben?

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11 10:28
Gewoon indien je een model aan geklikt hebt, kan je optioneel kiezen voor andere onderdelen. Ik zou echter ergens een losse SSD bestellen. De inspiron heeft 2 HDD bays, waarvan 1 leeg is. 2 schroefjes losmaken en SSD inpluggen en klaar is kees. Is je vader gelijk echt future proof, veel opslag op de HDD en snelheid op de SSD.