Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chris_147
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 13:54
Hey,

weet niet of dit het juiste forum is, gaat namelijk een beetje over alles (Android, Windows Phone, server, ...)

Momenteel heb ik mijn adresboek in Google staan via mijn Gmail.
Op mijn Android telefoon en tablet werkt dit best goed, op mijn Windows Phone ook redelijk, maar sommige veldjes werden toch wat anders geformatteerd.
Nu hebben meerdere gezinsleden een telefoon (Android en Windows Phone), maar dan moet loopt die synchronisatie al wat moeilijker.
Bij mijn dochter heb ik 1x gesynchroniseerd met mijn account om meeste nummers er in te krijgen, daarna afgezet. Mijn vrouw neemt nu (na 8j) eindelijk een nieuwe telefoon, nu moet ik dus daar grotendeels dezelfde nummers in krijgen.

Eigenlijk zoek ik dus een soort server adresboek software die ik op mijn eigen webspace kan zetten (beveiligd!) en waarbij ik dus per contact kan aangeven voor welke gebruiker (ik, vrouw, dochter, ...) die beschikbaar is. Waarbij gebruikers ook nummers kunnen toevoegen natuurlijk. Maar als 1persoon updates doorvoert, dat de anderen die dan ook kunnen krijgen.
Bestaat er zoiets?

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-11 16:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

*bookmarked. Ben hier ook wel benieuwd naar ja..

Professioneel Heftruck Syndroom

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zimbra kan dit, maar dat doet ook mail/agenda etc en is nogal heftig (Java) voor 1 adresboek :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Owncloud kan dit.

• Chris_147
Agenda mag zeker ook, zal OwnCloud nog eens bekijken.
Had ik al wel eens geïnstalleerd, maar was toen nog niet echt in orde.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:29

TommieW

Numa numa.

Lijstje van programma's die dit kunnen. Voor meer informatie kan je ook kijken op de selfhosted subreddit.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Chris_147
Bedankt!

• Chris_147
Baïkal leek heel veelbelovend: simpel en toch uitgebreid, maar shared addressbooks zit er nog niet in. Staat op roadmap voor v2. (zit nu op 0.2.7)

Nu zag ik wel dat Horde, wat op mijn server staat ook shared address books aanbied.
Maar op mijn Windows Phone zie ik voor die email account helemaal geen adresbook of kalender.

EDIT: op Windows Phone kan je dit kennelijk via deze stappen bereiken: https://www.reddit.com/r/...v_on_windows_phone_81/%22
Enkel heb ik nog een oude Horde versie op mijn server.
Toch eens hoster zoeken die nieuwere versies van Horde en PHP aanbiedt.

[ Voor 32% gewijzigd door Chris_147 op 07-12-2015 15:10 ]

Pagina: 1