Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• joepp12
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 15-08-2018
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voornamelijk voor tijdens school/werk. Daarnaast zou het mooi zijn om wat games te kunnen spelen. Max settings is geen eis, maar het zou mooi zijn om fifa 16/gta v op een respectabel aantal fps te kunnen spelen.

Wat is je budget?
Het budget is maximaal €750,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Wel van plan om de laptop mee te nemen, maar stroomvoorzieningen zijn geen probleem.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen echte voorkeuren, ik sta eigenlijk open voor elk merk.

Na wat onderzoek ben ik op de volgende laptop uitgekomen. Het is voor mij alleen lastig te bepalen of de samenstelling van componenten voldoende is voor de "wensen" die ik heb. Ik kan ook geen productreviews vinden.

pricewatch: Asus F555LB-XO168H

Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen? :)

PSN ID: Shagsin

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:17
Die laptop gaat in mijn ogen niet meer leverbaar zijn.
1 winkel en een lange levertijd. Die is gewoon niet meer beschikbaar.
Daarnaast is het scherm in mijn ogen best wel een lage resolutie, maar dat is je eigen keuze eerder.

Ik heb even voor je gezocht. Maar uiteindelijk heb je in mijn ogen maar een paar opties waarvan ik je er eentje aan ga raden:
pricewatch: Acer Aspire E5-571G-57GA

De andere opties zijn deze:
pricewatch: Acer Aspire E5-573G-52ZS
pricewatch: Acer Aspire E5-573G-559B

Ok, de reden waarom ik je de eerste aan ga raden. Ben zelf allereerst niet echt van Acer, maar als je een dedicated gpu wilt hebben, dan kom je met dit budget bij acer uit.
De gpu 840M in deze laptop is 1 generatie ouder dan de 920m, maar de laatste twee cijfers zijn zeg maar de kracht. De 840m is sterker dan de 920m iig.
Het lijkt me dat je hier iig je spellen mee kunt spelen. De oudere 545M van mijn vrouw d'r laptop draait een Guild Wars 2 ook gewoon op max zonder haperingen. Dus dat lijkt me wel goed te zitten.

De andere laptops zijn eigenlijk wel identiek qua intern gebeuren op de grafisch chip na.

[Voor 75% gewijzigd door Arunia op 07-12-2015 10:49]

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• joepp12
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 15-08-2018
Bedankt :)

PSN ID: Shagsin

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True