Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voornamelijk voor tijdens school/werk. Daarnaast zou het mooi zijn om wat games te kunnen spelen. Max settings is geen eis, maar het zou mooi zijn om fifa 16/gta v op een respectabel aantal fps te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Het budget is maximaal €750,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Wel van plan om de laptop mee te nemen, maar stroomvoorzieningen zijn geen probleem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen echte voorkeuren, ik sta eigenlijk open voor elk merk.
Na wat onderzoek ben ik op de volgende laptop uitgekomen. Het is voor mij alleen lastig te bepalen of de samenstelling van componenten voldoende is voor de "wensen" die ik heb. Ik kan ook geen productreviews vinden.
pricewatch: Asus F555LB-XO168H
Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen?
De laptop is voornamelijk voor tijdens school/werk. Daarnaast zou het mooi zijn om wat games te kunnen spelen. Max settings is geen eis, maar het zou mooi zijn om fifa 16/gta v op een respectabel aantal fps te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Het budget is maximaal €750,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Wel van plan om de laptop mee te nemen, maar stroomvoorzieningen zijn geen probleem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen echte voorkeuren, ik sta eigenlijk open voor elk merk.
Na wat onderzoek ben ik op de volgende laptop uitgekomen. Het is voor mij alleen lastig te bepalen of de samenstelling van componenten voldoende is voor de "wensen" die ik heb. Ik kan ook geen productreviews vinden.
pricewatch: Asus F555LB-XO168H
Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen?
PSN ID: Shagsin