mijn hele pc klapt er regelmatig uit , ik ervaarde dit de eerste keer tijdens emergency 2016 , zwaar spel wat mn video kaart wel aankan maar toch klapte mn pc er van uit maar later deed mn pc het weer en viel die niet meer uit , heb t spel maar niet meer aangeraakt .. nu ervaar ik sinds gister weer dit probleem. ,mn pc stond de hele avond aan boven , ik was beneden, ongeveer een uur later kwam ik boven en had ik op beide schermen zwart beeld terwijl de pc aanstond , dus ik heb m opnieuw opgestart alleen toen viel die in windows steeds weer uit en begon opnieuw op te starten , later zat ik weer normaal in windows en kon ik alles weer doen .... vanmorgen viel die weer uit toen ik football manager 2016 opstarte .
nu wil ik mn pc net weer aan doen en maakt hij tijdens het opstarten een enorm lawaai .blazen! nu is mn pc weer aan en typ ik dit bericht er ook op .

iemand hier meer verstand van ? alles word gewoon te heet dus ik wil vanmiddag alles gaan schoonmaken .
nu wil ik mn pc net weer aan doen en maakt hij tijdens het opstarten een enorm lawaai .blazen! nu is mn pc weer aan en typ ik dit bericht er ook op .

iemand hier meer verstand van ? alles word gewoon te heet dus ik wil vanmiddag alles gaan schoonmaken .
psn: taker-mart