• gertvangaever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2024
Hoi!
Mijn zoon maakt heel graag timelapses, maar ik heb geen zin meer om elke keer de jpg's op mijn pc om te zetten naar avi :-) (en het duurt ook te lang eer ik eraan begin volgens hem). Dus we zoeken een camera die dat zelf kan!
Ik had eerst een isaw edge in m'n hoofd, maar die heeft nogal een klein scherm en geen zoom.
Ik zoek dus eigenlijk een gewone camera die dit kan met deftig scherm en redelijke optische zoom. Prijs max 150 €. Ik heb reeds gezocht op tweakers, maar dit is niet echt een specificatie waar je op kan zoeken :-)
Mijn zoon is 11, dus ik zoek zeker geen 'extra stevige' kindercamera. Eerder een gewoon klein compactcameratje die toevallig deze functie heeft!
Bedankt voor de hulp!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 08:15

Boost9898

Software developer

In die prijsrange zou ik zo 1, 2, 3 niets weten. Dan zou ik even moeten gaan zoeken.
Als je toevallig al in bezit bent van een camera en toevallig een iPhone/iPad hebt kan je TriggerTrap gebruiken.

Dit is een app met veel functies. Er zijn meerdere soorten timelaps die je er mee kan maken.
Misschien is dit een optie voor je.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-11 22:37
In dit budget zijn er vrij weinig opties. Je zou kunnen kijken naar:Voor de rest valt het eigenlijk vies tegen wat er op de markt is aan camera's die direct een time-lapse video uit kunnen spugen.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Misschien eens zoeken naar een 2de hands GoPro?