Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:50

taz10

Party Animal

Topicstarter
een jaar na data ben ik benieuwd wat het geworden is en was ik zelf ook op zoek naa renig advies hierin.
Ik heb dezelfde versterker naar volle tevredenheid al meer dan een jaar maar wil nu toch mijn jvc 5.1 speaker set vervangen voor wat kwalitatief beters.
Marktplaats staat vol dus gisteren 2 B&W 305 speakers voor € 50,= aangeschaft :) , dit klinkt toch even wat anders.
Maar ja, ik moet nu nog een centerspeaker, 2 surround speakers erbij en wellicht een sub.
Is dit dan wel een goede vervanging? of had ik ook beter naar zoiets van Harman kardon kunnen kijken ? Past dat beter bij mijn versterker dan B&W speakers.

Ook zie je op MP complete 5.1 sets van toch wel aardige merken denk ik zo.
Of kan ik beter een nieuw set kopen zoals deze van Harman Kardon.
http://www.harmankardon.n...e-theater-systems#start=1

Ik weet het dus ff niet meer :)
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 21:11
Vrijwel alle boxen zullen werken op je versterker.
Dus uitbreiding met meer b&w speakers gaat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taz10 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:30:
een jaar na data ben ik benieuwd wat het geworden is en was ik zelf ook op zoek naar enig advies hierin.
Ik heb dezelfde versterker naar volle tevredenheid al meer dan een jaar maar wil nu toch mijn jvc 5.1 speaker set vervangen voor wat kwalitatief beters.
Marktplaats staat vol dus gisteren 2 B&W 305 speakers voor € 50,= aangeschaft :) , dit klinkt toch even wat anders.
Maar ja, ik moet nu nog een centerspeaker, 2 surround speakers erbij en wellicht een sub.
Is dit dan wel een goede vervanging? of had ik ook beter naar zoiets van Harman kardon kunnen kijken ? Past dat beter bij mijn versterker dan B&W speakers.

Ook zie je op MP complete 5.1 sets van toch wel aardige merken denk ik zo.
Of kan ik beter een nieuw set kopen zoals deze van Harman Kardon.
http://www.harmankardon.n...e-theater-systems#start=1
Uit die mini speakertjes komt mij net iets te vaak een erg verdrietig geluid zetten, ook als daar toevallig Harman Kardon op staat. ;)
Ik zou dan liever even doorsparen want dit is gewoon zondegeld.
Zij gaan die B&W niet van je kloppen.

Er staan op MP genoeg uitstekende setjes met vloerstaanders die meer body hebben en meer plezier zullen gaan geven. :)

Je reageert trouwens wel op een oud topic, misschien kun je beter vragen om een afsplitsing naar een nieuw eigen topic??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik heb dit topic afgesplitst van Speakers voor Denon AVR-X1000 en stroomverbruik. Het is sowieso niet netjes om topics te kapen maar deze was ook nog eens meer dan een jaar oud.