Goedenavond allemaal, hoop op leuke, spontane reacties. Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Bluetooth/draadloze koptelefoon.
Wat is je budget?
Zat te denken aan iets tot/rond de 300€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een B&W P5 waar ik redelijk tevreden over ben, de kussentjes op m'n oren beginnen snel pijn te doen. Ik zoek knap geluid om lekker muziek te luisteren, zowel thuis als onderweg in de trein.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al de pricewatch doorlopen en diverse sites gekeken waar ze koptelefoons testen. Maar eigenlijk wordt ik daar niet veel wijzer van. Wat is nou het beste zeg maar(ja persoonlijk oke) maar wat kan ik het beste kopen tegen de laagste prijs. Ben wel gevoelig voor uiterlijk van het product.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Bluetooth/draadloze koptelefoon.
Wat is je budget?
Zat te denken aan iets tot/rond de 300€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb momenteel een B&W P5 waar ik redelijk tevreden over ben, de kussentjes op m'n oren beginnen snel pijn te doen. Ik zoek knap geluid om lekker muziek te luisteren, zowel thuis als onderweg in de trein.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al de pricewatch doorlopen en diverse sites gekeken waar ze koptelefoons testen. Maar eigenlijk wordt ik daar niet veel wijzer van. Wat is nou het beste zeg maar(ja persoonlijk oke) maar wat kan ik het beste kopen tegen de laagste prijs. Ben wel gevoelig voor uiterlijk van het product.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[ Voor 14% gewijzigd door mikeverhoef1991 op 06-12-2015 20:32 ]