Ik ga van een HTC Desire HD naar een Samsung S6 en heb voor de zekerheid bepaalde Whatsapp chats naar mijzelf gemaild zodat ik de tekst nog heb mocht het overzetten van Whatsapp niet lukken. Ik vroeg me echter af waarmee ik die tekst het beste kan lezen! Want de standaard tekstlezer op m'n PC laat een hele lading gekke tekens zien waar bijvoorbeeld smileys stonden. Ook als ik het tekst Estland rechtstreeks open vanuit de mail op mij iPad is het een rommeltje.
Bestaat er ook een of andere reader die wel alles laat zien zoals het ooit getypt was? (Bestaan er trouwens sowieso geen readers die rechtstreeks vanuit de Whatsapp database teksten kunnen lezen? Ik heb een backup van Whatsapp op mijn PC en het zou handig zijn als ik direct daar vanuit kon lezen!)
Bestaat er ook een of andere reader die wel alles laat zien zoals het ooit getypt was? (Bestaan er trouwens sowieso geen readers die rechtstreeks vanuit de Whatsapp database teksten kunnen lezen? Ik heb een backup van Whatsapp op mijn PC en het zou handig zijn als ik direct daar vanuit kon lezen!)