Verwijderd

Topicstarter
Als je zou moeten kiezen tussen:

een PC (athlon iets) + een PDA (cassiopeia)

OF

een Notebook

Wat zou je kiezen?

Is een moeilijk punt namelijk. Ik wil onderweg gewoon wat aantekeningentjes maken (tijdens school??? (bij de opleiding I&I op de hhs)), en thuis gewoon computeren...

Ik bedoel, het heeft beiden zo zijn voordelen... Moeilijke keus dus

Verwijderd

Ik heb nu een laptop (compaq aramada e500 celeron 600mhz) en die gebruik ik vooral thuis zodat ik overal kan zitten. Ook neem ik hem mee als ik naar vrienden ga om daar wat te computeren of te gamen.

Ik ben van plan een PDA te kopen i.v.m. het meenemen naar school en aantekening/agenda gebruik.

Echt computeren doe je denk ik toch op een laptop of een computer.

Verwijderd

Ik gebruik nu ook de combo Laptop en PDA (Compaq Armada e500 600 Mhz + handspring Visor).
Het is in mijn ogen toch beter, want voor ff snel je agenda checken start je toch niet je lap op... Duurt gewoon te lang. En als je sync. dan heb je alle gegevens weer hetzelfde.

Grtz Mikkel

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Dit zou ik nemen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.nl/products/handhelds_en_palmtops/jornada/hp_jornada_525/pictures/jornada525.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hp.nl/products/notebook_pcs/omnibook_500/omnibook_500/pictures/500.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gsm-shop.nl/images/toestel/imageb_69.jpg

Dit alles kost je rond de 8.000 piekies :)
Zit sterk over na te denken >:)

Defunctus Deo Juvente

• HappyFun
  • Niet online
[Edit]

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 23:01 schreef HappyFun het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Koop nou toch geen HP, daarmee kan je niet lekker gamen! Zie je jezelf al doom of quake spelen op die pokket pc, met die vier knoppies naast elkaar?

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 22:34 schreef Mikkel_ het volgende:
Ik gebruik nu ook de combo Laptop en PDA (Compaq Armada e500 600 Mhz + handspring Visor).
Het is in mijn ogen toch beter, want voor ff snel je agenda checken start je toch niet je lap op... Duurt gewoon te lang. En als je sync. dan heb je alle gegevens weer hetzelfde.

Grtz Mikkel
Ok, nice.. dat wil ik dus ook (heb zelf toevallig ook armada e500 600mhz).

Je hebt ook nog een echte normale PC neem ik aan?

Waarvoor gebruik jij je PDA en heb je hem altijd bij je?

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 09:43 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

Koop nou toch geen HP, daarmee kan je niet lekker gamen! Zie je jezelf al doom of quake spelen op die pokket pc, met die vier knoppies naast elkaar?
Hoezo zou je niet goed kunnen gamen met die HP.. alleen door de knopjes die niet lekker zitten?

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Volgens mij kan je het beste een PC + PDA hebben...
Op een laptop gamen is zout, en op een PDA heb je denk ik wel genoeg mogelijkheden om even dingetjes op te schrijven enzow...

Wat er ook gebeuren moogh...

• HappyFun
  • Niet online
Op woensdag 20 juni 2001 23:01 schreef HappyFun het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben dus ff wezen kijken en dit kwam eruit:
OmniBook500 --> Nergens op voorraad op te checken hoe eruit ziet :(

De Jornada 525 is wel mooi maar er zou ander frontje op moeten(net als bij de vele Nokia's heeft de 525 ook een zwarte strip :( En dat is lelijk --> beter dan die mooi nieuwe totaal zilver :(~ PDA

Nookia 8250 --> Nergens te koop..

Ohja..ben niet online wezen kijken..wilde ze eerst in echt zien en was dus niet top..

Defunctus Deo Juvente

Pagina: 1