Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Andy Schleck
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18-07-2016
Hallo,
Ik heb een Huawei Ascend G610, een goede mobiel (nogsteeds), alleen heb ik niet op het geheugen gelet. Er zit maar 4 GB in. Alleen heb ik nu het probleem dat het vol zit. Wanneer ik naar mijn geheugen ga staat er dit

Totale Ruimte: 4 GB
Beschikbaar: 0 B
Apps: 100 MB
Foto's: 221 MB
Downloads: 3MB
Gegevens in cachegeheugen: 86,44 MB
Allerlei (standaard geheugen dat er sowieso inzit): 1,85 GB

Als ik dit alles bij elkaar optel kom ik op 2.26 GB uit. Ik zou theoretisch 1,74 GB over moeten hebben.
Wanneer ik naar een app ga genaamd: Clean Master staat er dat ik 2,70/4,13 GB van m'n opslag in gebruik is dus 65%.

Ik heb dus nog 1,7 GB over maar m'n telefoon zegt dat ik niks meer over hebt. Hebben jullie een idee wat dat is of hoe ik dit op kan lossen?

Groetjes,
Olivier

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23:46
Android en EMUI nemen ook een groot deel van de ruimte in, minstens 1-1,5GB.

Huawei P30 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS4 Slim

• Steeffoon
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 27-10 11:46

Steeffoon

Android-nerd

Het klopt wat vuurtjih zegt. Wat je zou kunnen proberen is om uit de Play Store CCleaner te downloaden. Daarmee kan je soms tientallen-honderden MB's cache wissen. Denk aan bijvoorbeeld opgeslagen profielafbeeldingen van Facebook of Twitter die dan niet opnieuw ingeladen hoeven worden. Heb je dit al eens geprobeerd?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21:50

MsG

Forumzwerver

M'n zusje heeft deze telefoon ook. Het irritante is dat WhatsApp data en dergelijke standaard op de interne opslag komt. Bij mobieltjes die ik zelf heb gehad met SD-kaart, gebruikte WhatsApp altijd de SD-kaart, waardoor je de kostbare beperkte interne ruimte overhoud voor de apps zelf. Foto's idem dito.

Gelukkig kan bij Android 6 het SD-geheugen gekoppeld worden met het interne geheugen. Daar heb je voor deze telefoon helaas weinig aan. Maar de hoeveelheid interne opslag, los van SD-kaartmogelijkheden is een steeds belangrijker factor aan het worden bij Android-toestellen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Derekboy2000
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 12-10 18:39
Ik had eerst ook problemen met de opslag van mijn huawei, toen heb ik er een SD kaart van 16gb ingedaan. Nu heb ik alleen nog problemen met de ram.. Die zit steeds voor door whatsapp.. Iemand een tip hoe ik dat kan oplossen?

Het licht aan het einde van de tunnel, is de trein die op je af komt razen.

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Derekboy2000 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:03:
Ik had eerst ook problemen met de opslag van mijn huawei, toen heb ik er een SD kaart van 16gb ingedaan. Nu heb ik alleen nog problemen met de ram.. Die zit steeds voor door whatsapp.. Iemand een tip hoe ik dat kan oplossen?
Unused RAM is useless RAM.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Voor problemen aub niet andermans topics kicken, maar zelf een topic openen. Graag dan wel met wat meer eigen initiatief.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True