Extreme Desk Build

Pagina: 1
Acties:
  • 925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-05-2023
Voor 2016 heb ik een leuk project om te bouwen.
Namelijk een pc desk naar het concept van Red Harbinger, alleen met eigen afmetingen en onderdelen.
Ik heb een build log page gemaakt waar ik regelmatig updates zal neerzetten. Voor degenen die het leuk vinden om dit te volgen hier de page: *knip*

Reacties en suggesties altijd welkom! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 07-12-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Wat meer informatie zou fijn zijn. Wat voor hardware o.a.?

[CiP]Casemod in Progress policy - Eerst lezen! al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUF
Ik doe dit voor de lol en voor mezelf, ik ben dus niet van plan om aan allerlei regeltjes vast te zitten. Als ik hier verkeerd zit hoor ik dat graag!!
Ik ben vandaag met de website gestart en in de loop van deze maand zal ik hardware info verstrekken en meerdere fotos van cad tekeningen die ik heb gemaakt plaatsen.

Ik vind het leuk om te delen en het moet geen verplichting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als je niet eens de moeite wilt doen om het hier te delen door de foto's ook hier te plaatsen ben je inderdaad aan het verkeerde adres. Daarnaast heeft R0y gelijk en hoor je de CIP policy gewoon te lezen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUF
Wat een gezeik zeg, om iets wat ik wil delen. Laat maar zitten het hoeft al niet meer. Sluit aub dit topic.
Ben er nu al helemaal klaar mee hier. Dacht dat dit juist een leuk forum was waar ik dit kon delen.

Ik zit nog in de begin fase , en als je ff de moeite neemt om te lezen op mn site had je de info er al af kunnen halen.

Eerst bouwen dan pas de hardware!!!!!

[ Voor 56% gewijzigd door TUF op 07-12-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34

l3p

www.^.nl

Had het wel leuk gevonden om het te volgen via een buildlog hier, zoveel moeite is het nou ook weer niet.
Maar helaas ...

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUF
l3p schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:17:
Had het wel leuk gevonden om het te volgen via een buildlog hier, zoveel moeite is het nou ook weer niet.
Maar helaas ...
Je kan t volgen op mijn website, hier ben ik er al klaar mee. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Krijg meteen al een pop-up met reclame :F .

Helaas. Mocht je het in de GOT community plaatsen, dan krijg je nog wel wat volgers. Met wil gewoon niet 10 websites bij moeten houden van alle builds die men volgt.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

TUF schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:19:
[...]

Je kan t volgen op mijn website, hier ben ik er al klaar mee. ;w
Als je wil weten hoe je zoiets leuk doet - lees dan de buildlogs van de persoon die je zojuist naar je website verwees (:

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Doe eens even normaal tegen je mede-tweakers. :/ Ze wijzen slechts op de regels waar jíj niet aan voldoet. Zie inderdaad [CiP]Casemod in Progress policy - Eerst lezen! en wat betreft je verdere reacties ook Het algemeen beleid maar eens doornemen. Deze regels gelden voor iedereen, dus ook voor jou.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.