Playstation 4 Black Ops 3 Limited Edition

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farceus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 09:44
Jooo tweakers,
Ik heb vorige maand de Playstation 4 Black Ops 3 Editie gekocht en het viel me op dat hij opeens nergens meer te koop is. (Bol.com , Marktplaats , Tweakers)
Nu had ik de vraag wat zou ik nu ongeveer voor die van mij krijgen? :P

-Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
€10,50

Nee zonder gekheid. Je zal er niet heel veel meer voor krijgen. 300 maximaal. Niemand gaat meer uitgeven aan een ps4 die een maand geleden uitkwam. Die dan alleen een ander kleurtje heeft.

Dit topic is btw pure onzin om aan te maken. Dit had je ook in het playstation 4 topic kunnen dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:05
Niet meer dan voor een normale, zo limited is die ps4 niet.

Enige limited edition die veel kunnen opleveren zijn PS4's en PS Vita's uit Japan, maar ook niet alle. (ik laat Nintendo even ter zijde)

Zo kan een PS4 Dragon Quest Editie ongeveer 500 euro opleveren (wat vreemd is, hij is nog steeds te koop in Japan) maar bijvoorbeeld een Hatsune Miku PS Vita koop je niet voor minder dan 800 euro in goede staat.

In 99% van de gevallen zijn alleen Japanse varianten van limited edition consoles wat meer waard, en ook niet altijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 07-12-2015 05:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:49
Mizgala28 schreef op maandag 07 december 2015 @ 05:13:
Niet meer dan voor een normale, zo limited is die ps4 niet.

Enige limited edition die veel kunnen opleveren zijn PS4's en PS Vita's uit Japan, maar ook niet alle. (ik laat Nintendo even ter zijde)

Zo kan een PS4 Dragon Quest Editie ongeveer 500 euro opleveren (wat vreemd is, hij is nog steeds te koop in Japan) maar bijvoorbeeld een Hatsune Miku PS Vita koop je niet voor minder dan 800 euro in goede staat.

In 99% van de gevallen zijn alleen Japanse varianten van limited edition consoles wat meer waard, en ook niet altijd.
Inderdaad, en natuurlijk de limited limited editions. Zoals de grijze ps4 voor het 25 jarige bestaan. Dit soort limited editions (als de BO3 editie) worden natuurlijk in grote oplage gemaakt.

Edit: hij is trouwens gewoon nog te koop bij Nedgame.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluw op 07-12-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:05
@Sluw, de 25th aniversary PS4 is een uitzondering, daar is juist een beperkte en genummerde oplage van gemaakt, die model kun je makkelijk nieuw in doos voor €1000+ verkopen.

Maar dat is een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ben zelf een verzamelaar en kan je melden, geen enkele CoD verzamel/collectors item word ooit wat waard.
zelfs factory sealed houden die dingen hun waarde niet goed vast.
en zo te merken heb je zelfs een account aangemaakt alleen om deze forumpost te maken.
als je iets wil wat wat waard word moet je eerder denken aan RPG spellen collectors editions met beperkte oplagen, en dan vaak nog moet je hem factory sealed laten anders wil niemand hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

BM

Moderator Spielerij
Ik denk dat je met bovenstaande antwoorden al een heel eind komt.

Daarbij wil ik nog even toevoegen dat dit sort topics niet echt de bedoeling zijn. Deze gaat dan ook dicht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.