iPad Air 2 download/update geen apps en synchroniseert niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onderhil
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-03 20:47
Mijn iPad Air 2 (128 G, 3 G over, WiFi) vertoont kuren onder iOS 9.1.
- kan geen nieuwe apps downloaden of oude updaten, in sommige apps ook geen content downloaden (bv NRC)
- kan geen apps deleten: na "zet pad uit" zijn ze weer terug
- sommige apps blijven "grijs" en zijn niet te verwijderen, wel kruisje aanklikken, waarna vraag verwijderen te beantwoorden is, maar verdwijnen niet
- synchroniseert niet met iTunes 12.3.1 (laatste) op MBP met Yosemite: geeft alleen grote gele balk (overig) aan (en soms ziet MBP hem helemaal niet), synchroniseer start dan ook helemaal niet
- in Instellingen-Gebruik-Opslag worden alleen de Apple apps (Safari, Mail, Muziek, Notities enz) getoond, naar de rest wordt eeuwig gezocht.

Al veel geprobeerd, gewoon uitzetten, harde reset, whatever.28.sqllitedb gewist, alleen nog niet herstel ipad via iTunes of terug naar fabriekstoestand (nog niet gedaan omdat laatste synchronisatie 3 weken geleden was).

Maarrr, verder doet de pad het nog gewoon. Het lijkt op corrupt memory of app mgmt, toch jammer dat ik daar geen vinger achter krijg.
Wat kan ik nog meer doen, voordat alle content (en al die instellingen :? ) weg gaat?

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Inmiddels is iOS 9.2 uit, misschien dat die update helpt?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W