Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU, wil witcher 3, fallout 4, path of exile, D3 en wow well op ultra en minimaal high settings kunnen spelen op 1080p. En wat belangrijk is dat de kaart toch wel redelijk stil is under load.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ongeveer 350 voor GPU,
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nvidia
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige systeem.
Deze onderdelen wil ik op dit moment toevoegen.
Mijn vraag is nu of mijn voeding het trekt en de rest van de components compatible zijn met deze kaart. Als ik het goed bekeken heb denk ik van wel en is de kaart volgens reviews erg stil maar ik heb in het verleden ook wel eens wat over het hoofd gezien dus advies wordt erg gewaardeerd. Ook als het gaat om een andere gpu ipv de msi.
Alvast bedankt!
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
GPU, wil witcher 3, fallout 4, path of exile, D3 en wow well op ultra en minimaal high settings kunnen spelen op 1080p. En wat belangrijk is dat de kaart toch wel redelijk stil is under load.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ongeveer 350 voor GPU,
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nvidia
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX FX-8320 Black Edition | € 149,50 | € 149,50 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,87 | € 56,87 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermalright Chill Factor 3 | € 5,23 | € 5,23 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 421,35 | |
Dit is mijn huidige systeem.
Deze onderdelen wil ik op dit moment toevoegen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,79 | € 7,79 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 77,- | € 77,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 448,74 | |
Mijn vraag is nu of mijn voeding het trekt en de rest van de components compatible zijn met deze kaart. Als ik het goed bekeken heb denk ik van wel en is de kaart volgens reviews erg stil maar ik heb in het verleden ook wel eens wat over het hoofd gezien dus advies wordt erg gewaardeerd. Ook als het gaat om een andere gpu ipv de msi.
Alvast bedankt!