[Forum] Cursor standaard in schrijfvlak

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:27

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Kunnen jullie er niet voor zorgen dat de cursor (Dat knipperende streepje dus, niet de muisaanwijzer...) standaard in het 'schrijfvlak' staat na het klikken op bijvoorbeeld: 'Reageer', 'Wijzig', 'Quote', 'Rapporteer', etc.

Vergelijk bijvoorbeeld met: https://www.google.nl

Ik heb het nu regelmatig dat ik zit te tikken zonder dat er wat op mijn scherm verschijnt. (Blind leren typen zou ook helpen, maar dat zit er niet meer in vrees ik, en is in ieder geval een stuk lastiger.)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit was het geval, maar sinds een .plan een paar maanden geleden werkt dit niet meer. Het was mij ook al opgevallen en is best irritant. Over het algemeen heb ik een bloedhekel aan sites die standaard focus geven aan invoervelden, maar in geval van een forum waar je via quote/reageer een reactie gaat maken, is het juist irritant als het niet gebeurt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het was mij nog niet opgevallen dat dat stuk was, dat is uiteraard niet de bedoeling geweest :)

Ik ga hier even naar kijken, ondertussen verplaats ik deze even naar Stoute Bugs ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik kan mij niet eens herinneren dat dat ooit gewerkt heeft :S :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:27

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Als het goed werkt dan heb je het niet eens door, maar als het niet meer werkt dan gaat het heel langzaam irriteren...

Dank dat het de aandacht heeft in ieder geval.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En opgelost :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je dat zeker? Ik heb zojuist hier in het reageer veld moeten klikken om te kunnen typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De quickreply krijgt natuurlijk geen focus, het gaat om http://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1660285/0 ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, grapjas, dat weet ik ook wel. ;) Maar het moet bij quotes ook gebeuren (net als bij edits) en dat doet het in beide gevallen niet (iig bij mij). Dat is mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Werkt bij mij ook prima bij quote of edit :?
Of heb je JS uit staan of zo? :P

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 08-12-2015 16:07 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, JS heb ik gewoon aan staan, anders zou de toolbar ook niet werken. Even in m'n error console gekeken en zie het volgende, topic/message ID is van een ander topic:
code:
1
2
3
4
5
6
7
[12/08/2015 04:07:31 PM] JavaScript - http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/45403124/0
Inline script thread
Uncaught exception: ReferenceError: Undefined variable: messageBox
Error thrown at line 45, column 70 in initMessageBox(isCrew) in http://tweakimg.net/x/min/forum.js?1449578204:
    if(messageBox&&window.RmlToolBar)
called from line 160, column 10199 in http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/45403124/0:
    initMessageBox(1);

Geen idee wat daar fout gaat. Straks even proberen met een iets modernere browser (en eerst zonder custom css, voor de zekerheid).

Edit: nope, zonder custom css ook geen focus.

[ Voor 3% gewijzigd door Hero of Time op 08-12-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hmm, ok, het ligt dus aan mij. Nu met Otter, ipv Opera 12, doet-ie het wel. Echter heeft het wel altijd gewerkt, totdat het gesloopt was. Enig idee wat er bij mij fout gaat adhv de errorconsole uitvoer?

Pagina: 1