Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

Ik ben op zoek naar een degelijke smart tv voor een redelijke prijs. Tv moet gebruikt worden voor te gamen - ps 4 alsook voornamelijk voor films en netflix. Ik ben op dit moment de Samsung UE48H6200 aan het overwegen.. Iemand ervaringen met deze tv of alternatieven van dezelfde prijsklasse (of minder)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Neem eens een aantal van de vele soortgelijke topics door in CEA. Daar hoort dit topic ook thuis en krijgt er dus een verhuizing naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 14:21
Ik heb zelf een Samsung UE40H6400 sinds een week en ben daar tot zover erg tevreden over.

Helaas heb ik nog niet genoeg tijd gehad om alle mogelijkheden te testen.
Een van mijn favoriete punten aan dit toestel is de smart remote!

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, wat is het verschil met de 6200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond,

- Ik zoek een smart/HD tv

- Mijn budget is maximum 650 euro

- Ik wil het apparaat gaan gebruiken om films te kijken/netflix/youtube en ps4.

- Ik overweeg volgende apparaten. Mijn voorkeur gaat naar samsung UE48H6200 maar tips zijn welkom:
http://tweakers.net/price...;443962;443604/categorie/

Iemand tips welk tv toestel het beste is voor hetgeen ik wil gebruiken?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:31
Over welke kijk afstand hebben we het? Je realiseert je dat je selectie varieert tussen 43" en 50"? Dat maakt best een verschil, daarnaast went het snel en wil je zo een groter formaat dan wat je hebt gekocht.

Philips zou ik niet snel voor kiezen. Tv's schijnen tegenwoordig weinig Hollands glorie meer te kennen (gemaakt en ontwikkeld in china). Het menu was altijd om te huilen zo traag, of dat nog steeds is weet ik niet. Voordeel is wel ambilight, maar dat lijkt er bij deze ook niet op te zitten.

Blijft dus de Samsung over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BokitoD
  • Laatst online: 20-03-2018
Ik zweer bij Samsung.. kan je geen mooi technisch praatje geven maar ik vind dit altijd de mooiste en betaalbaarste televisies. Ook vind ik ze het mooist vormgegeven.

Als je inderdaad dichtbij zit zou 40 inch al genoeg zijn.....

[ Voor 16% gewijzigd door BokitoD op 07-12-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10 22:51
Mmmm, mijn kinders heb ik allebei een Philips 32 inch gegeven voor hun verjaardag, ik heb zelf een Samsung in de slaapkamert. Menu van de Samsung is intuïtief, die van de Philips om zachtjes van te gaan huilen. Sony ervaring is van enkele jaren geleden ... Mijn keuze zou een Samsung zijn. menu prima, beeld prima, vormgeving prima en het geluid op hetzelfde erbarmelijke niveau als de rest van de competitie.

Tjee, wat een verschil in energie verbruik zeg ... Daar scoort de Philips toch weer even prima ...

[ Voor 11% gewijzigd door Houtenklaas op 07-12-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb een 2015 model Philips TV, 32/6500 met Android.
Draait als een tierelier met Ziggo/CI+ module. Nul problemen, prachtig beeld, switchen van kanaal gaat binnen 1 sec. Zie ook mijn review hier ergens.
Leuke cash back acties nu ook, ik heb 50 eurootjes terug gehad van een eerdere actie, voor de grotere buizen kan je zelfs nog meer terug krijgen. http://www.philips.nl/con...ties/cashbacktvactie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijkafstand = 2-3meter. Grootte is dus van beide oke... ik twijfel tussen sony en samsung grotendeels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:31
Tenzij je volledig groen leeft en liever een kaarsje opsteekt om die extra trui te vinden, is het stroomverbruik iets waar je niet veel aandacht aan moet besteden. Bij 4 uur per dag, 365 dagen per jaar, scheelt het €7,- op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat maakt mij helemaal niet uit...
Wil gewoon de beste tv voor wat ik hem gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je al wat reviews opgezocht etc.?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 14:21
dat kun je zelf wel checken in de pricewatch

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:52
als je hem wilt gebruiken voor gamen moet je kijken naar een tv met een lage responstijd om een kleine game lag te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de Samsung had ik gezien, lijkt ok maar weet niet voor te gamen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Het is niet de bedoeling om 2 topics te starten voor je televisie zoektocht. Deze zijn dus samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk afstand is trouwens maar een dikke 2 meter... Heb vandaag gemeten... Is 48 dan niet iets te groot ?
Pagina: 1