Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• janine26
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 28-10 19:51
Beste allemaal,

Excuses alvast als ik dit topic verkeerd plaats, volgens mij zit ik wel goed hier.
27 juli 2015 heb ik een Lenovo G50-80 aangeschaft bij de Makro. Ik ben hiermee voorzichtig mee omgegaan, maar helaas moet de laptop vaak mee voor studie. Dit gebeurd zeker in mijn laptoptas (ook van de Makro). Er is nu een klein hoekje van de achterkant van het scherm afgebroken. Met het beeldscherm zelf is helemaal niets mis. Nu vraag ik mij af of misschien één van jullie weet hoeveel het kost om zoiets te laten maken. Het lijkt mij alleen maar de een 'achterkant'. Dus dat ze er zo een nieuwe op kunnen klikken. Wat denken jullie? En zou het nog onder de garantie kunnen vallen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Mvg,

Janine

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Garantie valt het niet onder, lijkt mij gebruikersschade.

Hoeveel het kost is ook afhankelijk als je het zelf gaat repareren of laat doen. Als je het laat doen, kun je ook vragen om een paar offertes aan winkels/webshops met de kosten. Met een paar duidelijke foto's erbij en het merk en type erbij vernoemd moeten ze je vast wel iets kunnen vertellen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True