Redelijke reparatietermijn camera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 11:55

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Een aantal maanden geleden heb ik een nieuwe camera gekocht (de Olympus OMD E-M10, voor de liefhebber) omdat ik vader werd :)

Dat laatste is inmiddels gelukt, maar twee dagen na de geboorte van m'n zoontje deed de camera het ineens niet meer |:(

Uiteraard heb ik m direct naar de winkel gebracht ter reparatie, en daar kreeg ik een vervangend toestel mee met de mededeling dat het twee tot drie weken kon duren mits ie naar Olympus terug moet. :F

Inmiddels is de camera echter al 5,5 week weg, en op mijn e-mail met de vraag wanneer ie terug kwam kreeg ik alleen de mededeling dat ik gebeld werd zodra dit was gebeurd. Ik begin me nu toch een beetje te ergeren, de leencamera die ik mee heb gekregen is lang niet zo goed, en ik vind 5,5 week wel erg lang.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb de camera bij een lokale fotozaak gekocht, ik twijfel opzich niet aan de goede bedoelingen van de eigenaar, maar ik wil nu m'n camera wel een keer terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Blauw op 05-12-2015 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

AZ->SF

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
*knip* nee dus. Laat dergelijke "adviezen" svp achterwege

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 12-12-2015 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Je moet concrete informatie krijgen want nu kan je zoals je merkt niets. Dus mail of bel die winkel. Vraag of ze kunnen uitzoeken of je camera bij het reparatie centrum is ontvangen. Vraag of het probleem is onderzocht. Dat zijn dus twee vragen die je aan de winkel kan stellen. Dit is beter dan alleen de vraag stellen "Wanneer krijg ik mijn camera terug?" want dan krijg je zoals je merkt niet altijd het passende antwoord terug wat je misschien had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 11:55

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Dank. Ik vel morgen de winkel nogmaals met de vraag wat de concrete status nu is.

Maar wat doe ik als ze daar verder geen concreet antwoord op hebben? Doorvragen? Boos worden ?

[ Voor 38% gewijzigd door Blauw op 06-12-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:42

3DDude

I void warranty's

Blauw schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:07:
Dank. Ik vel morgen de winkel nogmaals met de vraag wat de concrete status nu is.

Maar wat doe ik als ze daar verder geen concreet antwoord op hebben? Doorvragen? Boos worden ?
Aangeven dat je het erg lang vind duren en dat dit geen goede reclame voor deze lokale tent is.
En je de afweging maakt om een review van deze winkel op internet te publiceren.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:54
*knip* dat soort tokkie-adviezen laat je gewoon achterwege.

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 12-12-2015 04:39 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1