Alles naar mijn idee goed aangesloten, de fans gaan aan en de lampjes op het moederbord gaan branden maar ik krijg geen beeld en hij restart om de +- 10 seconden. Het moederbord piept ook niet, heeft nog geen geluid gemaakt wat ik ook doe.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Videokaart eraf
- RAM eruit, 1 RAM, RAM in ander slot
- Alles van het moederbord gehaald en op karton in elkaar gezet met alleen voeding, RAM, CPU koeler (en monitor aangesloten)
In geen van de bovenstaande gevallen heeft mijn moederbord gepiept maar hij start wel altijd "op"
Mijn opstelling:
CPU: i5 6600k
Moederbord: Gigabyte GA-Z170XP-SLI
Videokaart: MSI GTX 970 Gaming 4G
Voeding: Sharkoon WPM 600 Bronze
CPU koeler: Scythe Mugen 4 PCGH
Kast: NZXT Source 340
RAM: Crucial Ballistix Sport - DDR4
HDD: WD Blue WD10EZEX
SSD: Samsung 850 EVO Series
Iemand nog tips/dingen om te proberen? Alles wat ik op internet lees zegt eigenlijk dat het moederbord kapot is maar die heb ik 1 dag geleden nieuw gekocht dus dat lijkt (hoopt) me niet.
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Videokaart eraf
- RAM eruit, 1 RAM, RAM in ander slot
- Alles van het moederbord gehaald en op karton in elkaar gezet met alleen voeding, RAM, CPU koeler (en monitor aangesloten)
In geen van de bovenstaande gevallen heeft mijn moederbord gepiept maar hij start wel altijd "op"
Mijn opstelling:
CPU: i5 6600k
Moederbord: Gigabyte GA-Z170XP-SLI
Videokaart: MSI GTX 970 Gaming 4G
Voeding: Sharkoon WPM 600 Bronze
CPU koeler: Scythe Mugen 4 PCGH
Kast: NZXT Source 340
RAM: Crucial Ballistix Sport - DDR4
HDD: WD Blue WD10EZEX
SSD: Samsung 850 EVO Series
Iemand nog tips/dingen om te proberen? Alles wat ik op internet lees zegt eigenlijk dat het moederbord kapot is maar die heb ik 1 dag geleden nieuw gekocht dus dat lijkt (hoopt) me niet.