The ramblings of an idiot
I'm on it. Dit is wel lekker k*tjes zeg, gadverdamme!!
Bericht hierboven
Is toch eenvoudig na te gaan wie het is, denk ik.....
Make everyday a good day!
Ik heb even gebeld met Venema, er is iets misgegaan.
We zijn bezig met repareren
We zijn bezig met repareren
Bericht hierboven
OK dan, ik dacht ik meld het maar zometeen denk iemand echt een Voodoo 5500 te kunnen scoren voor 3 piekies. Vond ik al een beetje weinig
The ramblings of an idiot
Venema doet mee met een beta-test voor de pricewatch, maar door een foutje in de structuur van hun bestanden (die worden geupload, waarna ze automatisch in de PriceWatch worden verwerkt) is dat nu niet goed gegaan.
De heer Venema is er mee aan de slag en zal zsm zijn prijzen "repareren"
Bericht hierboven
Ze hebben het verkeerde artikel nr. aan het verkeerde Produkt ID gekoppeld?
Nee "fl" voor de prijzenOp woensdag 20 juni 2001 15:23 schreef Femme het volgende:
Ze hebben het verkeerde artikel nr. aan het verkeerde Produkt ID gekoppeld?
"IMB 45GB GXP" ƒ16.40 bij ons in de pricewatch
Bericht hierboven
Verwijderd
Klopten die prijzen maarOp woensdag 20 juni 2001 15:27 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Nee "fl" voor de prijzen(In dezelfde colom dus, en dan krijg je prijzen als:
"IMB 45GB GXP" ƒ16.40 bij ons in de pricewatch)
ik had het ook gezien 233 voor een asus 8200 Delux GF3
dus ik d8 die bestel ik ff. op de site aangekomen bleek ie ietsjes duurder te zijn
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Heeej, DAT zou een verrekte handig systeem zijn!!!Op woensdag 20 juni 2001 15:22 schreef Floris Diemel het volgende:
Venema doet mee met een beta-test voor de pricewatch, maar door een foutje in de structuur van hun bestanden (die worden geupload, waarna ze automatisch in de PriceWatch worden verwerkt) is dat nu niet goed gegaan.
Scheelt jullie (crew) weer een hele berg werk om alle prijzen maar te blijven bijwerken, en als de bewuste computer-zaak hun prijzen online wijzigt wordt de PriceWatch automatich mee veranderd
Verwijderd
ik d8 dat "gewone" bezoekers dat deden.. en niet een crewmember...Op donderdag 21 juni 2001 13:18 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Heeej, DAT zou een verrekte handig systeem zijn!!!
Scheelt jullie (crew) weer een hele berg werk om alle prijzen maar te blijven bijwerken, en als de bewuste computer-zaak hun prijzen online wijzigt wordt de PriceWatch automatich mee veranderdbeter kan haast niet
kan allemaal, de winkels zelf via de dsp, crew en bezoekers (tenzij een winkel expliciet aangeeft dat ze dat laatste niet willen)
Professioneel Hyves-weigeraar
pricewatch is goed, maar de prijzen kloppen meestal voor geen hout...
meestal is het dan of dat de mensen vergeten dat het er excl BTW staat, of dat het in een hele andere valuta staat (ergens bij het geheugen stond de prijs veelste laag, had eff op website van ze gekeken was hetzelfde bedrag dat daar stond.. alleen dan in engelse ponden.. dom
stond ook duidelijk boven aan de prijslijst
meestal is het dan of dat de mensen vergeten dat het er excl BTW staat, of dat het in een hele andere valuta staat (ergens bij het geheugen stond de prijs veelste laag, had eff op website van ze gekeken was hetzelfde bedrag dat daar stond.. alleen dan in engelse ponden.. dom
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
jammer dat de pricewatch geen prijs vastheid geeft.. anders zouden dat soort foutjes voor leuke situaties kunnen zorgen
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Pagina: 1