Mijn receiver (Harman/kardon) is van de week overleden en nu zoek ik een nieuwe. De speakers zijn nog goed dus deze zullen voorlopig blijven staan.
Wat is je budget?
Mijn budget is 350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Natuurlijk muziek luisteren en het geluid van de tv en mediaspeler afspelen. Ook wil ik dat die overweg kan met spotify connect
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf de pioneer vsx-830 gevonden. Een kennis heeft de 850 maar de 830 heeft vermogen genoeg naar mijn idee.
Welke vragen heb je hier nog over?
Nou lees ik vaak dat de merken als denon en onkyo vaak aangeraden worden. zijn deze merken echt een stuk beter of is het verschil klein? En zijn er andere alternatieven die beter zijn die ik dan heb gemist?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Wat is je budget?
Mijn budget is 350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Natuurlijk muziek luisteren en het geluid van de tv en mediaspeler afspelen. Ook wil ik dat die overweg kan met spotify connect
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf de pioneer vsx-830 gevonden. Een kennis heeft de 850 maar de 830 heeft vermogen genoeg naar mijn idee.
Welke vragen heb je hier nog over?
Nou lees ik vaak dat de merken als denon en onkyo vaak aangeraden worden. zijn deze merken echt een stuk beter of is het verschil klein? En zijn er andere alternatieven die beter zijn die ik dan heb gemist?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.